Napsat recenzi

Hluboké zklamání

Recenze hotelu AMC Royal Hotel & Spa (ex Azur Resort) ***** (Egypt - Hurghada - Hurghada sever)

Hodnocení:
průměrně: 3,6/5
Vloženo:
Pobyt: září 2014
Přečteno: 822x
Recenze se líbila: 559 čtenářům
Fotografie: 0
Videa: 0
Komentáře: 0

Co se týká CK *******, tak bez námitek. Delegátka ochotná, na případné dotazy SMS reagovala obratem. Ovšem personál hotelu, tak to je síla!!! Nejste ruské národnosti, máte tak nějak smůlu... Při příjezdu si nás nikdo z recepce nevšímal, nikoho nezajímalo, co tam děláme. Na přidělení pokoje si opravdu počkáte cca do 13 hodiny, přitom pokoje uklízejí po ránu. Ale přijel zájezd našich "osvoboditelů" a všichni dostali okamžitě pokoje. Při odjezdu jsme vyplnili formulář, kde jsme žádali o buzení a odvoz zavazadel z pokoje v danou hodinu. Jen díky tomu, že jsme nešli spát, jsme stihli odjezd z hotelu. Když jsem věc urgovala na recepci, tvrdili mi, že nás budili.... Autobus měl přijet během 5 minut před hotel a my měli kufry před pokojem. Nejste Rusové, nikdo nic neřeší a to je holý fakt.

Ubytování  průměrně (4,1/5)

Ubytování je opravdu na úrovni. Denně uklizeno, čisté ručníky, doplněné šampónky. Každé ráno chodí na kontrolu žárovek a ptají se, zda je vše v pořádku. K ubytování bez výhrad.

Strava a stravování  průměrně (3,4/5)

Jsem ráda, že jsme tentokrát trávili na dovolené pouhý týden... Každý den stejná, ale úplně stejná snídaně - párečky, fazole, vejce na tvrdo, vaječná omeleta, smažený lilek, zapečené rajče. Za celý týden ani jedna změna!!! Oběd samé kuře, občas hovězí, které se nedalo rozkousat. Výborné byly ryby, to ano. Hranolky jednou za dva dny. Ovoce - jednou za pobyt bylo hroznové víno, třikrát byly banány. Jinak jablka a snad kubánské pomeranče. Datle nezralé. Fíky? Jo, byly tam, ale stejně jako hrozny, je v momentě ve velkém množství rozebrali ruští hosté, kteří brali jídelnu útokem hned po otevření. Nestalo se, že by personál ovoce kromě jablek doplnil.... Takže hrozno a fíky jsme ani neochutnali...

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (3,7/5)

Služby? Recepce nezájem. Až na jednoho zaměstnance v recepci, který ovládal češtinu. Jinak ostatní Vás ignorují. Služby jako buzení jsem popisovala výše. Úklid v pohodě, nám po prvním koupání vana vyplavila koupelnu, obratem to přišli opravit. Oceňuji lékárnu a lékaře v hotelu.

Pláž a moře  průměrně (3/5)

Katastrofa a katastrofa!!!! Nejhorší moře, co jsme kdy zažili!!! Plavat můžete po ujití asi 300 - 400 metrů, kde je ovšem nashromážděna půlka hotelu. Dopoledne odliv, takže po těch 300 metrů máte pouze kamení a písek. Voda se vrací cca po čtvrté odpoledne. Je tedy teplá jako ve vaně, nicméně tak po kolena. (záleží na měsíci, kdy jedete - odliv se mění). A že by bylo moře čisté, tak to není. Je nepříjemné, když vidíte plavat dámské hygienické předměty....a další jiné nečistoty. Pláž občas uklidí, lehátka občas srovnají. Pláž je maličká, lehátka byla volná, ale bacha, kradou se tam osušky!!!

Okolí hotelu  průměrně (2,7/5)

Nic. Vzít si taxi, které je v hotelu a jet za 15 dolarů nakupovat pryč. Celý komplex je strašně malý, nejlepší je asi bazén, udržovaný v čistotě a s příjemnou vodou a barem. Jen tam brzy přestává svítit slunce a v 18 hodin zapíská plavčík a koupání končí. Proč tak brzy nám nikdo nevysvětlil...

Celkový dojem  průměrně (3,6/5)

Před dvěma lety jsme byli v oblasti Safaga, v hotelu, kde některá CK udávala 3*, jiná 4*. Lituji toho, že jsem nekoupila zájezd opět do toho hotelu, protože služby, ochota, strava, pláž a i naprosto křišťálové moře, by v porovnání s hotelem AMC Royal, který se neprávem pyšní 5*, musel dostat hvězd aspoň 7!!!!!

Tento hotel nedoporučuji doporučuje 24
z 34 recenzentů

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »

Komentáře

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Umístění hotelu

Hurghada - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání