Napsat recenzi

Exotika má svá pro a proti

Recenze hotelu The Grand Hotel Hurghada RED SEA **** (Egypt - Hurghada - Hurghada jih)

Hodnocení:
průměrně: 3,9/5
Vloženo:
Pobyt: červenec 2017
Přečteno: 462x
Recenze se líbila: 359 čtenářům
Fotografie: 8
Videa: 0
Komentáře: 1

Už mám procestovaný svět, 5 světadílů, s dětmi Turecko, Bulharsko, Řecko, Itálie, Chorvatsko. Troufnu si říci, že mohu porovnávat. Egypt byla taková zážitková remíza. Snažíme se uchovat si to dobré.

Ubytování  průměrně (3,4/5)

The Grand Hotel je starší hotel, jak se často píše, už trochu vybydlený, někde více, jinde méně. Jeden bar už je zcela mimo provoz. Vybavení je také dosluhující. Pokoj čistý, starší nábytek, ovšem renovovaný. Koupelna by ovšem zásadní rekonstrukci potřebovala. Venkovní bar je dost ošuntělý. Přesto resort je pěkné místo, přepychově udržovaná velká zahrada, květiny, v lobby zeleň.

Strava a stravování  průměrně (3,8/5)

Jak se to vezme. Nepochopím nikdy Čechy a Slováky, kteří si zaplatí AI, hned první den si navalí na talíř od všeho hromadu, a tak to dělají každý den, aby následně třetí den prohlásili, že je pořád to samé. Takže, snídaně bufet, kuchař dělá omelety na počkání a podle chuti každého. Pečivo neustále čerstvé, obrovský výběr. Sladkosti také. Jinak jeden den hovězí, druhý den kuřecí, k tomu pokaždé možnost sushi, omáčky, kuchař vám udělá pastu podle přání, různé zapékané, restované pochutiny. Několik druhů rýže, jen hranolky tu nenajdete. Pro řadu Čechů katastrofa a známka úpadku?! Odpoledne snack bar u moře, kde hranolky s burgerem úplně normálně, zmrzlina, vafle. Pokud jídlo je v pohodě, u pití je to opravdu špatné. Éčkové limonády na oběd, kolu a sprite vám sice číšník přinese, ale tam už se očekává spropitné. Pivo nic moc. Ale Němci byli zjevně spokojeni po několika sklenicích od časného dopoledne. Co je ovšem problém, tak voda. Jedině balená. Přestože si s ní čistíte i zuby, málo kdo se vyhne "Faraonově pomstě". Zdejší voda nemá standardy EU. Poněkud podezřelé bylo už to, když delegát začal hromadně rozdávat Antinal, což je místní Ercefuryl. Bohužel v kohoutkové vodě myjí nádobí, zeleninu, ovoce. I sklenice, zvláště ty umělohmotné byly dost podezřelé. Takže resumé je takové, že přes dobré jídlo nás po týdnu z návratu čeká výtěr, neboť stále máme problémy s průjmem. V našem okolí měl problémy snad každý, někdo jeden den, jiný déle.

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (3,6/5)

Co zamrzelo nejvíce, pak rekonstrukce poloviny resortu, včetně bazénu s barem, který bývá jako hlavní fotografie. Tam se prostě nedostanete, takže poněkud zavádějící informace CK, že resort má 2 bazény pro dospělé a 2 pro děti. V provozu jen jeden "normální" a jedno brouzdaliště. Biliár je nepoužitelný, stůl na stolní tenis díky neustálému větru venku také. Bazén normální, bez sebemenší atrakce pro děti. Voda teplá, ale váhali jsme nad čistotou vody. Neviděli jsme nikdy nikoho bazén čistit. Šipky na slunci pověšené na palmě ztrácely také smysl. Personál? Těžké výkyvy. Někteří velice přátelští, srdeční, jiní přehlížející. Asi největší problém s recepčním seniorem, který měl pocit, že je majitel hotelu a dával zjevně najevo, že jej žádosti o řešení obtěžují. Dokonce i přes dvě žádosti delegáta neudělal co měl. Dokonce při opakované žádosti o zprovoznění wifi, odkazoval stále na to, abychom šli do určité části lobby, jindy byla výmluva, že za 10 minut to bude fungovat. Nefungovalo. Naučili jsme se wifi restartovat sami hosté.

Pláž a moře  průměrně (4,3/5)

Tak zde celkem spokojenost. Asi 300 metrová pláž, písek není zdaleka jemný, ale pořád je to písčitá pláž. Bohužel mezi dvěma moly. Takže lodě, žádné vlny, což pro někoho je výhoda. Potápění pro mušličky, které ale stejně nesmíte vyvést. U mola ryby. Moře teplé. Pláž výborně udržovaná, pikolíci neustále pendlují, uklízí, doporučují lehátka, nikdo vás neotravuje. Na pláži rozpadající se tobogán, samozřejmě nefunkční.

Okolí hotelu  průměrně (4,1/5)

Pro děti super. Jízda na velbloudu. Pro maniaka na nákupy asi taky. Ale "pozitivní" agresivita obchodníků je veliká. Pokud chcete mít klid a nepodlehnout "hello my friends", pak musíte toto ignorovat, skoro hrubě odmítnout. V některých případech jde až o komické vystoupení prodavačů. A pokud něco chcete, řekněte si kolik byste za to maximálně dali. Po pokusech obchodníka prostě odejděte, pokud to pro něj není vysloveně pod cenou, zastaví vás a je to vaše. Smlouvání nemá smysl. Promenáda je celkem hezká, naproti hotelu je tzv. zábavní centrum Grand Mal. O zábavě se nedá hovořit.

Celkový dojem  průměrně (3,9/5)

Zajímavá země, různý přístup místních, krásné moře, starší hotel, špatná voda, dobré jídlo. Ještě drobná poznámka. Počítejte s tím, že pokud na začátku si nenosíte kufry, všichni vám otevírají dveře, pak u autobusu u letiště při návratu toto nemilosrdně končí. Kufry si už musíte vybalit z autobusu sami, to ovšem připomíná smečku vlků, kteří se snaží dostat k soustu. To vše za potutelných úsměvů místních, kteří vám prostě dávají najevo, že už pro ně nemáte žádnou hodnotu. To samé letiště. Bohužel.

Tento hotel nedoporučuji doporučuje 27
z 39 recenzentů

Hotel je vhodný pro:

  • Pro starší a méně pohyblivé osoby
  • Pro osoby toužící po klidu a odpočinku

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »

Komentáře

ariam: super reportaz - 9. 8. 2017 17:31

ani Hanzelka a Zikmund by to nepopsali lepe ! Z Grandu pry prodali jine spolecnosti polovinu -kde je nyni staveniste.Nevime co bude nyni je vse velmi precpano na plazi lidma z sesterskeho hotelu Grand Resort .A to "MYTI SKLA" je hruza kafe chutnalo po mycim prostredku.Velmi trefne jste popsal pomoc s kufrem -totez reagovat
Přidat komentář

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Umístění hotelu

Hurghada - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání