Napsat recenzi

pět hvězdiček aneb noční můra

Recenze hotelu Swiss Inn Resort Hurghada (ex Hilton Resort) *** (Egypt - Hurghada - Hurghada jih)

Hodnocení:
průměrně: 3,5/5
Vloženo:
Pobyt: září 2012
Přečteno: 1 034x
Recenze se líbila: 632 čtenářům
Fotografie: 3
Videa: 0
Komentáře: 0
  • jeden z našich hostů jeden z našich hostů
  • luxusní koupelna hotelu Hilton resort luxusní koupelna hotelu Hilton resort
  • jedinečný 5 hvězdičkový nábytek jedinečný 5 hvězdičkový nábytek

Hotel Hilton resort je situován do velké zahrady u pláže, hlavní budova a vedlejší budovy.

Ubytování jsme byli ve vedlejší budově asi v půlce areálu, všude daleko. Zahrada udržována, ale přelévaná, spousta komárů z mokřin v záhonech.

Uprostřed se nachází amfiteatr, každý den diskotéka a program do 22,30 hod.

Kdo hledá klid, tak ho tu nenajde, děti bych tady v žádném případě nebrala.

Ubytování  průměrně (3,3/5)

Pokoj velký, nábytek otřískaný, koberce polité, flekaté. Skříň velká, zasouvací dveře, jedna část špatně klouzala. Vstup na terasu, madlo dveří rozbité, šroub uvolněný, dveře jezdily těžce v kolejnici. Koupelna - hrůza. Plíseň, která začala postupně vylézat ze zamatlaných spár u kachlíků, strop byl vymalován nově do půlky - tam také byla pak plíseň. Horní pokoj nás zatápěl a plíseň na vymalovaném stropě vylezla.V umyvadle nefungoval klik klak odtok.Úklid v rámci možnosti, ručníky měněny denně, ale obsluha měla neustále problém s jejich počtem, povlečení měněno. Třetí den pobytu jsme objevili 2 šváby. Lednička spíš hřála, než chladila.

Strava a stravování  průměrně (3,1/5)

Jídla dostatek, ale vše strašně mastné a prakticky každý den totéž. Volila bych raději méně druhů a prostřídat. Pečivo dobré, čerstvé. Jogurty Danone v kelímcích! Dezerty dobré, ovoce vcelku, rajčata a okurky krájené, různé saláty se zálivkami, dresinky, různé nápoje.

Hrnky u snídaně nejednou špinavé, stoly někdy neutřené, fronty u oběda i večeře. Ráno nešla v jídelně klimatizace.

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (3,4/5)

Jaké je vybavení v jiných pokojích nevím,ale ten náš by potřeboval nové. Služby mizerné,

personál líný a neochotný, urgovali jsme opravy, ale marně. Pouze dodávku pitné balené vody po urgenci zajistili, i když to mají přímo ve smlouvě. Dorozumět se s turisty - žádná snaha.

Animační programy - celkem dobré. Bazén přístupný pouze po žebříku, schůdky zamknuté.

Pláž a moře  průměrně (4,3/5)

Slunečníků a lehátek dostatek, matrace očistili pouze ty pořádně špinavé, jinak jedním hadrem utřela obsluha všechno. WC na pláži bylo uklízeno ráno, bohužel tady je to špatným přístupem turistů, pak se tam nedalo během dne jít. Pouze WC na molu bylo čisté po celý den. Obsluha se starala. Na pláži a u bazénu v barech používali plastové kelímky na nápoje, ty použité i z odpadkových košů, opláchli a používali dál. Pití jsme si raději kupovali balené v obchodě. All inclusive!! V restauraci na molu pobíhala krysa.

Pohodu kazili neustále obtěžující pracovníci, nabízející masáže, saunu.Vstup do moře pozvolný,voda teplá, vodní sporty v nabídce.

Okolí hotelu  průměrně (3,9/5)

Zahrada palmy, květiny, pomerančovníky. Za bránou promenáda s obchůdky, ale kupující žádní. Majitelé dost obtěžující kolemjdoucí, další velká nákupní zóna asi 1,5 km, do centra Hurghady taxikem.

Celkový dojem  průměrně (3,5/5)

Už nikdy nechci slyšet Hilton.

Tento hotel nedoporučuji doporučuje 10
z 19 recenzentů

Hotel je vhodný pro:

  • Pro mládež

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

další recenze hotelu »

Komentáře

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Umístění hotelu

Hurghada - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání