Sklamanie
Recenze hotelu Mamlouk Palace Resort Sunrise Sentido ***** (Egypt - Hurghada - Hurghada jih)
Hodnocení: |
průměrně:
4,5/5
|
Autor: |
Jozef |
Vloženo: |
21. 5. 2016 |
Pobyt: |
květen 2016 |
Přečteno: |
552x |
Recenze se líbila: |
530
čtenářům |
Fotografie: |
0 |
Videa: |
0 |
Komentáře: |
0 |
Bol som pred 4 rokmi v tomto hoteli spokojnost s jedlom atd...teraz po 4 rokoch zmena otras no na 5 hviezd vobec nie už pokazili sa jedlo ziadny vyber slabe skoro nic stale to iste a malo raz bolo viac kolacov ked prisla kontrola a to bolo vsetko .Izby dalo sa ale zeby niekto upratal za 7 dni ani raz nebola zmyta podlaha museli sme v papuciach chodit otras a spina aj na chodbach pred izbami....
Ubytování
průměrně
(4,4/5)
upratovanie hrozne pre cistotnych neodporucam lenivy personal
Strava a stravování
průměrně
(4,4/5)
najslabsie za poslednych 20 rokov co som bol v egypte. kava hrozna
Vybavení, služby a personál hotelu
průměrně
(4,5/5)
pozitivum len v bazenoch vidim
Pláž a moře
průměrně
(4,2/5)
spokojnost
Okolí hotelu
průměrně
(4,1/5)
spina strasne
Celkový dojem
průměrně
(4,5/5)
ked niesu rusi ubytovany tak nezajem o hosti katastrova mi im niesme dost dobry
Tento hotel nedoporučuji |
doporučuje 39 z 45 recenzentů |
Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.
« předchozí recenze hotelu
další recenze hotelu »
Komentáře
Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu
Obchodní podmínky
Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel),
si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým
mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky,
u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR,
poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru,
dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace.
Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří
a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.
Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má
práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas
Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.
Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení
a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek
https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/),
pakliže ještě není jeho zákazníkem.
Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a
zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.
Zájezdy.cz, a.s.