Jeďte jinam
Recenze hotelu Golden 5 Almas Resort **** (Egypt - Hurghada - Hurghada jih)
Hodnocení: | |
---|---|
Autor: | Bobsinka |
Vloženo: | 9. 6. 2015 |
Pobyt: | červen 2015 |
Přečteno: | 841x |
Recenze se líbila: | 535 čtenářům |
Fotografie: | 1 |
Videa: | 0 |
Komentáře: | 6 |
Kdo si chce přivést domů štenice, ať zvolí tento hotel
Ubytování
Starší hotel, jeden z nejhezčích výhledů na moře, pečlivý úklid. Bohužel až doma jsme zjistili, že jsme si s sebou do Česka přivezli štenice. V průběhu pobytu byly děti trošku poštípáni, ale nedokázala jsem přesně říct od čeho, ale komáři tam nejsou, takže jsem nad tím dumala a až po příjezdu, kdy jim naskákaly desítky píchanců bylo jasno:-( Teď se modlím, abych si havětí nezamořila celý byt. Uviddíme v následujících týdnech
Strava a stravování
Hrozné, bídné, grilovaná zelenina, nějaké kaše, fazole, ke snídani žádná šunka či něco podobného, maso zcela výjimečně, z ovoce pomeranče, grepy, 2x meloun, na který stála řada, rajčata byla témeř vždy zkažená, okurky okoralé, pár podivných salátů, nedostatek nádobí, takže i na večeři pijete z mini plastových kelímků, personál obtěžujete, po otevření jídelna přeplněna a uzavřena, až do doby než někdo odejde, rozlévané místní nealko nápoje, typu cola, sprite později po otevření jídelny už nebyly vůbec, na pláži byly dny, kdy jste "jako colu" ani neviděli. O zmrzlině či podobných laskominách si můžete nechat zdát
Vybavení, služby a personál hotelu
Rok nedostavěný aquapark, číšnici nepříjemní a neochotní jak na pláži, tak i v restauracích (až na výjimky), ostatní personál v pohodě
Pláž a moře
K pláži nemám žádné výtky, uklizená, lehátek dostatek, moře okouzlující
Okolí hotelu
Klasika, jako jinde v arabských zemích
Celkový dojem
Nejsem rejpal, takže nad určitými nedostatky bych mávla v rukou, ale ty štěnice, tak ty mě fakt dostali a to do Egypta jezdíme každý rok. Určitě neodpovídá značení 5*, v jiných hotelích téže kategorie je neskonale čistěji, ochotný personál, který se velmi snaží... Tady vše z toho, co bych považovala za standard v 5* hotelu postrádám
Tento hotel nedoporučuji | doporučuje 2 z 7 recenzentů |
Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.
« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »
Petr Šimek: Štěnice - 10. 6. 2015 20:44
Dobrý den, vůbec jste mě nepotěšila informací o výskytu štěnic. Již mám zakoupenou dovolenou v tomto hotelu na září... Zajímalo by mne, zda jste o tomto problému informovala CK (předpokládám B*** **** - jiná CK snad hotel Al Mas v nabídce nemá). A druhý dotaz - pamatujete si číslo Vašeho pokoje? Jsem případně připraven o tomto závažném problému CK informovat. Předem Vám děkuji za odpovědi! S pozdravem, Petr Šimek reagovatHanka: Re: Štěnice - 15. 6. 2015 19:29
Dobrý den pane Šimku, jak jsem již psala, tak v průběhu pobytu jsem byla já a jeden syn trošku pokousáni. Ovšem po sobotním příletu, se situace v neděli velmi zhoršila, oba kluci byli obsypáni (vše fotím), jeden, který měl před 2 lety kožní alergii, tak byl v jednom ohni, museli jsme vyhledat lékaře, protože Fenistil a mast na štípance nestačily. Ihned v pondělí po potvrzení původce štípanců, jsem psala hlavní delegátce slečně ***** na egyptské telefonní číslo (po nás přijela taky rodina s malými dětmi), aby začala věc řešit a minimálně informovala Čechy ubytované v Al Masu o tomto problému. Nemusí být zasažen celý hotel, ale náš pokoj 1312 byl. Poté jsem psala napůl stížnost a napůl varování přímo BS. Nevím zda něco podnikli, spíš myslím, že ne, kšeft je kšeft a jen mi napsali, že reklamaci vyřídí do 30 dnů. Kdyby jste ještě potřeboval nějaké info tak mi můžete napsat či zavolat. Mějte pěkný den reagovatHanka: Re: Štěnice - 15. 6. 2015 19:48
Jak mě bude cestovka informovat o výsledku reklamace tak Vám dám vědět. Každopádně je to na nervy, vše vyprat, vyžehlit, převléct peřiny, v noci kontroluji, ráno kontroluji, už se mi o štěnicích i zdají sny a pořád se modlit, aby se zde náhodou nezahnízdili. Uvidíme zda cestovka něco podnikla, ale slečna ***** mi vůbec na mou sms neodpověděla, tak nevím zda ji nedošla, nebo to jen neřešila. Hanka reagovatHanka: Re: Štěnice - 15. 6. 2015 19:55
Dobrý den pane Šimku, jak jsem již psala, tak v průběhu pobytu jsem byla já a jeden syn trošku pokousáni. Ovšem po sobotním příletu, se situace v neděli velmi zhoršila, oba kluci byli obsypáni (vše fotím), jeden, který měl před 2 lety kožní alergii, tak byl v jednom ohni, museli jsme vyhledat lékaře, protože Fenistil a mast na štípance nestačily. Ihned v pondělí po potvrzení původce štípanců, jsem psala hlavní delegátce slečně ***** na egyptské telefonní číslo (po nás přijela taky rodina s malými dětmi), aby začala věc řešit a minimálně informovala Čechy ubytované v Al Masu o tomto problému. Nevím zda ji sms došla, ale odpověď mi od ní nedošla. Nemusí být zasažen celý hotel, ale náš pokoj 1312 byl. Poté jsem psala napůl stížnost a napůl varování přímo BS. Nevím zda něco podnikli, spíš myslím, že ne, kšeft je kšeft a jen mi napsali, že reklamaci vyřídí do 30 dnů. Kdyby jste ještě potřeboval nějaké info tak mi můžete napsat či zavolat. Každopádně je to na nervy, vše vyprat, vyžehlit, převléct peřiny, v noci kontroluji, ráno kontroluji, o štěnicích se mi už zdají i sny a pořád se modlit, aby se u nás nezahnízdili a nezamořili celý byt a dům. Jak mě bude cestovka informovat o výsledku reklamace, tak Vám dám vědět. Mějte pěkný den Hanka reagovat