Napsat recenzi

Nejhorší zkušenost

Recenze hotelu Blue Lake Resort & Aquapark **** (Egypt - Hurghada - Hurghada jih)

Hodnocení:
průměrně: 2,3/5
Vloženo:
Pobyt: listopad 2022
Přečteno: 203x
Recenze se líbila: 116 čtenářům
Fotografie: 0
Videa: 0
Komentáře: 0

Celkově vzato nemůžu říct, že bychom si rodinnou dovolenou neužili. Slunce svítilo a moře šumělo. Ale do hotelu Mirage Bay už nepojedeme.

Ubytování  průměrně (2,3/5)

Resort jsme s rodinou vybrali i přes mnohé negativní recenze od jiných turistů. Patříme mezi cílovou skupinu méně náročných, vybíráme hotely na cenovém chvostu a dokážeme překonat či vyřešit drobné nedostatky i egyptskou náturu.

Strava a stravování  průměrně (2,4/5)

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (2,5/5)

Tento hotel se nicméně i přesto, že by mohl svou polohou a pláží aspirovat na příjemné místo, vykreslil velmi nepříznivě a zvážil bych jeho další nabídku evropské klientele.

Pláž a moře  průměrně (3,1/5)

Okolí hotelu  průměrně (2,7/5)

Celkový dojem  průměrně (2,3/5)

Areál prochází hlučnou a prašnou rekonstrukcí (11/2022). V provozu je tedy pouze část ubytovací kapacity a zbytek, prý od jiného vlastníka, chátrá a připomíná válečnou zónu. Při vstupu vás okouzlí hororová scéna řady sádrových soch a staveniště, jehož část tvoří akvapark. Od recepce směrem k pláži je areál udržovaný, palmy, rozkvetlé keře a půvabné vnitrobloky mezi pokoji jsou pečlivě ošetřovány. Na recepci je těžké cokoli vyřídit. Normální pokoj je třeba si buď vybojovat nebo dát bakšiš, jinak budete žít ve velmi nízkém standardu s ostatní místní faunou (myši, švábi) a např. bez lampičky (prostě jsme ji museli rodičům koupit v Senzo Mall). Nábytek je starý a vetchý. Když jsem utíral zrcadlo, způsobil jsem na něm prasklinu a dostal pokutu $15. Pokojská služba fungovala dobře, nicméně jsme nevěděli předem, bude-li pokoj uklizen dopoledne, nebo odpoledne. Z chodby bylo do pokoje vše slyšet. Nejbližší pokoje jsou od pláže vzdálené 500m.

Jídlo je v dané kategorii dobré, nicméně fungovala jen jedna jídelna a tvořily se fronty - např. na vajíčka se ráno čekalo přes 20 minut a toaster má špatně zapojené fáze, takže funguje jen někdy :) . Jídlo se příliš neobměňuje, takže brzy omrzí. Klientela je povětšinou místní nebo východoslovanská, takže bojovka anebo počkat, co na vás zbude. Mléko, máslo a sýr jsme pro vlastní potřebu dokupovali v obchodě. Překvapily nás každodenní variace na hovězí játra. Část jídelny je vyhrazena malým dětem, což je fajn. All inclusive nabídka nápojů je standardní, kelímky jsou jednorázové 150ml a člověk se naběhá.

Pláž je velmi pěkná - písečná a udržovaná. Vstup do moře je pozvolný a čistý. Molo bylo uzavřeno "for maintenance", ale nepracoval se na něm. Nicméně lze z obou břehů sestoupit po schůdkách k útesu a pozorovat ryby. Mezi útesem a pláží je vybudován ostrůvek s hezkým výhledem na západ Slunce mezi horami. Plážová toaleta je pouze jedna. V areálu je mimo akvaprk větší vyhřívaný bazén, menší dětský bazén u recepce a dvě brouzdaliště.

Akvapark je již dávno za zenitem. Je hodně starý, do tobogánů teče málo vody a jízda v nich drhne. Skluzavky jsou fajn. Dětský hrad se skluzavkami čítá mnohá nebezpečí, syn (4 roky) si na něm rozbil bradu na 5 stehů. No, třeba jsme ho jen neuhlídali, na podobné atrakce je ale zvyklý.

Prodejci olejů, masáží, Vuittonek, suvenýrů a zájezdů jsou otrlejší než jinde. Je to hodně kontaktní, ale někdo to má rád.

Animační tým byl velmi aktivní, od 10h rozcvička, tance, aquagym, sport. Večer dětská diskotéka a tematický program. Svou práci odváděli skvěle, dětský koutek fungoval od 10:30 - 12:00 a 15:00 - 16:00.

Nutno dodat, že od letiště je to do hotelu cca 15 km. Transfer organizovaný nás vezl po ostatních hotelích necelé tři hodiny, Mirage Bay byla poslední zastávka. Zpět jsme si vzali taxi, cesta trvala 17 minut, cena cca 130 Kč. Uber do Senzo Mall stojí cca 20 Kč a na letiště 90 Kč.

Resort Mirage Bay prochází jako jiné hotely po zavření během covidové krize přeměnou, které začaly teprve nedávno. Věříme, že dosáhne v budoucnu svých cílů.

Tento hotel nedoporučuji doporučuje 40
z 125 recenzentů

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »

Komentáře

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Umístění hotelu

Hurghada - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání