Mársí
Recenze hotelu Blue Lake Resort & Aquapark **** (Egypt - Hurghada - Hurghada jih)
Hodnocení: | |
---|---|
Autor: | Marcela Smrčková |
Vloženo: | 4. 4. 2025 |
Pobyt: | duben 2025 |
Přečteno: | 1x |
Recenze se líbila: | 16 čtenářům |
Fotografie: | 0 |
Videa: | 0 |
Komentáře: | 1 |
Po 16 dnech v tomto hotelu, mám velmi smíšené pocity. Nejsem náročný klient v Egyptě jsem už po 17. Po příjezdu vás přivítá velmi špinavá recepce i když přijedete v 6 ráno tak snídaní vám dají do pytlíčku ? Ubytování starší hotel ,čistota trochu horší. Nejhorší snad zalévání fekáliemi v průběhu celého dne. V noci nevyvětráte, je tam spousty komárů. Doporučuji repelent. Strava - tak to snad bylo nejhorší na celé dovolené. O kousek kuřete bojujete, kdo je masožravý nemá moc šancí. Takže , zelenina a rýže, celých 16 dnů. Snídaně super, oběd skoro nic a večeře pokud nepřijdete mezi prvními rozhodně nic nedoplnují. Co je to je. Na pláži v baru velmi neochotný personál. Moře, špinavá zátoka, kde plave úplně všechno. WC v aquaparku neskutečně špinavé, vysypané koše, totální hnus.
Na pláži pouze dvě dámské toalety , od 16:00 už nehledejte toaletní papír.
Určitě neodpovídá 4 hvězdičkám.
Ale sluníčko a teplíčko parádní. Tak na podzim už někde jinde.
Ubytování
Starší vybavení, nefunkční klimatizace, fén. Rozbité dveře.
Strava a stravování
Snídaně ok. Oběd hrůza. Večeře lepší, boj o maso, dlouhé fronty. Kuřata na venkovním grilu nedopečená.
Vybavení, služby a personál hotelu
Až na několik vyjímek , strašný, neochota.
Pláž a moře
Špinavá zátoka s plujícím nepořádkem z pláže, hodně mrtvých medůz.
Okolí hotelu
Skladiště, hrůza. Nepořádek, vznášející se obaly. Večer hodně krys. Smrad z fekálií.
Celkový dojem
Velmi špatný.
Tento hotel nedoporučuji | doporučuje 42 z 130 recenzentů |
Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.
« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »
zkušený cestovatel: Proč tato volba ? - 4. 4. 2025 11:26
Buď je ta recenze dílem mizerné umělé inteligence, nebo autorka sama inteligenci postrádá ! Po uváděných 17-ti pobytech v EG by už snad i hodně hloupý člověk měl vědět, že standardní check-inn je ve 14:00 a komentovat DAR (nic jiného snídaně navíc není /a průměrně inteligentní člověk by pochopil, že jde o balíček, který si kdosi při brzkém odjezdu nevyzvedl.../) je nezdvořilost a neúcta k jeho poskytovateli. Fakt, že se areálová zeleň zalévá odpadní vodou, tedy i s podílem fekálií, je též běžnou praxí posledních 20 let. Nejvíc mne ale zaráží, že si tento hotel vůbec někdo ještě vybere, z 9 posledních recenzí je 8 hodnocení katastrofálních a 1 výborné (tedy běžná statistická chyba) a to na ještě na víc, než 2 týdny - asi tedy rozhoduje cena... rovněž na Google je známka víc než značně podprůměrná, tak proboha proč tam jedete ? reagovat