Napsat recenzi

Velké zklamání

Recenze hotelu Alma Bay Resort & Aqua Park Sunrise (ex Grand Seas) **** (Egypt - Hurghada - Hurghada jih)

Hodnocení:
průměrně: 3,6/5
Vloženo:
Pobyt: srpen 2019
Přečteno: 460x
Recenze se líbila: 251 čtenářům
Fotografie: 0
Videa: 0
Komentáře: 0

Nevěřil jsem negativním hodnocením hotelu, ale skutečnost byla ještě horší.

Bývá pravidlem v hotelích, že po ranním příletu obdržíte nejpozději do 9 hodin náramek na stravu.

Snídaně bývá do 10 hodin, tak to lze ještě stihnout.

Zde si z toho recepce zařídila výnosy kšeft. Chceš náramek na jídlo? Zaplať 5 dolarů. Chceš pokoj? Zaplať za každou osobu 5 dolarů. To i když je spousta pokojů volných a dokonce si můžeš na místě z několika po prohlídce vybrat a dokonce jestli chceš přízemí a nebo první patro.

Ubytování  průměrně (3,9/5)

Vybraný pokoj se mi líbil, horší to je s úklidem. Přinesou vám na osobu 1 PET láhev vody a vymění podle potřeby ručníky. O úklidu podlahy, případně umytí vany si můžete nechat zdát. Jestli někdo očekáváte složení osušky do tvaru labutě nebo něčeho podobného, tak zde se toho nedočkáte. Odpady ve vaně i v umyvadle jsou ucpány a špatně odtéká voda. Umyvadlo jsme si museli nakonec nechat opravit.

Televize, aspoň v našem pokoji byla LCD, tak si nezapomeňte vzít Flash disk, ať si třeba můžete pustit oblíbený film. Jinak můžete sledovat jen ČT 24.

Strava a stravování  průměrně (3,5/5)

Stravování je kapitola sama pro sebe. Pečené brambory byly jen jednou. Jinak jen uvařené v nějaké bezchutově uvařené omáčce, jestli se dá takto nazvat obarvená voda. Talíře a příbory špatně umyté i když to vypadá, že asi používají myčku. Maso jen většinou kuře na několik způsobů úpravy a několik druhů ryb.

Z těstovin jen špagety po vystátí hodinové fronty a vaječná amoleta to samé.

Specialista to dělá na minipánvi a pouze na jedné. V jiných hotelích to zvládnou třeba na čtyřech najednou.

Obdobně je to s hranolky. Stojí fronta a borec nasype do ošatky jen trochu na dno a jde si pryč. Výsledek je takový, že porci dostanou jen tak dva lidé a ostatní čekají dál na tvrdé a skoro spálené hranolky.

Při vchodu do jídelny se griluje maso. Někdy kuře, jindy ryba.

Většinou je povrch spálený na uhel, který se musí oloupat a uvnitř je maso síťové až krvavé.

Většinou tak budete nuceni jist rýži. Dokonce jsem ji jedl s rybou, někteří se špenátem.

Zákusky mají pěkně nazdobené a naaranžované, ale nemusíte si až tak moc vybírat, protože mají všechny kousky naprosto stejnou chuť a jsou přeslazené.

Víno jsem v jídelně ani v baru u bazénu neviděl.

Pivo a balené limonády se rozlévají v jídelně a v baru v budově do skleniček. V baru u bazénu do plastových kelímků.

Pečivo je bageta a tmavě hnědý chléb. Další několik druhů buchet, které v 10,30 podávají i u bazénu. V tu dobu se k tomu slétne i hejno vrabců a krkavci a taky si chtějí ukořistit svůj díl.

Nutno podotknout že jak v jídelně tak v baru u bazénu jsou všechny nápoje nevychlazené a venku dokonce horké. Tak se připravte na vařící alkohol a a teplé pivo a nebo riskujete faraona z ledu.

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (3,6/5)

Klimatizace v hlavní budově je velice slabá, internet úplně hrozný. V noci se vypíná a zapne se až ráno v 7 hodin.

Přes WhatsApp to ještě jde obstojně komunikovat a jdou i posílat fotky. Přes seznam to často nefunguje ani bez přílohy a jen odeslání obyčejné zprávy někdy ani nejde poslat. Přes Gmail je to trochu lepší a po jedné fotce to občas jde poslat.

Pláž a moře  průměrně (3,7/5)

Pokud někdo očekává, že si v moři trochu zaplave, tak bude asi zklamán. Při odlivu je vody tak nad kotníky a za přílivu tak po stehna. Do větší hloubky, asi tak po prsa, se musí jít vodou 300 metrů.

Okolí hotelu  průměrně (3,2/5)

Okolí hotelu je přímo hnusné. Všude jen poušť, Žádné nákupní možnosti, jak se uvádí v popisu hotelu. Jen pár mini krámků s předraženými suvenýry.

Co vás možná rozesměje, někoho možná uvede do rozpaků je lékárna.

Ve výloze nabízí opalovací krémy a obří krabice s Viagrou.

Celkový dojem  průměrně (3,6/5)

Já konkrétně jsem z tohoto hotelu velice naštvaný a měl jsem si dát pozor už při výběru hotelu s názvem Grand. Není to pozlátko,ale opak. Ve městě u nás máme také hotel Grand a je to pěkný pajzl uprostřed města.

V hotelu je většina hostů z Česka a místní nám říkají Česká mafie.

Nečekal jsem žádné zázraky. V Africe jsem byl snad 20x. V Egyptě i v Tunisku, ale odsud jsem se těšil domů a byl jsem pořádně naštvaný a to je slabé slovo..

Tento hotel nedoporučuji doporučuje 35
z 55 recenzentů

Hotel je vhodný pro:

  • Pro rodiny s dětmi

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »

Komentáře

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Umístění hotelu

Hurghada - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání