NEJHORSI HOTEL V CELEM EGYPTE
Recenze hotelu Gravity Hotel & Aquapark Resort (ex Samra Bay) **** (Egypt - Hurghada - Hurghada)
Hodnocení: |
průměrně:
1,3/5
|
Autor: |
Pavel Tuma |
Vloženo: |
13. 8. 2022 |
Pobyt: |
srpen 2022 |
Přečteno: |
231x |
Recenze se líbila: |
119
čtenářům |
Fotografie: |
8 |
Videa: |
0 |
Komentáře: |
1 |
Neskutecne hloupy,liny a arogantni personal
Internet nefunguje ani v hale kde je recpce
Personal lze klientum na recepci
Po prijezdu jsem dostal klice na recepci od sveho pokoje-po prichodu na pokoj forto viz prilohy-nejvetsi spina kterou jsem videl za svuj zivot
Ubytování
průměrně
(1,7/5)
Uklid na nizke urovni-vymena lozniho pradla-pouze otoci apouzije to same nebo v lepsim pripade vezme mene spinave z voziku a povlece
Rucniky nemeni pouze slozi ty stare spinave
Uklid pokoje maji v prubehu 2 minut hotovy
Strava a stravování
průměrně
(1,7/5)
Spina na stolech se spatnym uklidem
Vybavení, služby a personál hotelu
průměrně
(1,3/5)
Veskere vybaveni je rozbite,spinave omlacene
Pláž a moře
průměrně
(1,3/5)
Pristup do vody po koralech pouze v jednom miste plaze ale nelze jit do vody bez bot
Okolí hotelu
průměrně
(1,7/5)
Par obchodu na peasi zone
Celkový dojem
průměrně
(1,3/5)
NEJHORSI HOTEL V MEM ZIVOTE
Tento hotel nedoporučuji |
doporučuje 1 z 3 recenzentů |
Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.
« předchozí recenze hotelu
Komentáře
Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu
Obchodní podmínky
Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel),
si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým
mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky,
u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR,
poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru,
dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace.
Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří
a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.
Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má
práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas
Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.
Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení
a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek
https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/),
pakliže ještě není jeho zákazníkem.
Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a
zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.
Zájezdy.cz, a.s.
MR: Tragédie již před Covidem - 22. 8. 2022 9:11
Nic se nezměnilo mimo název máte pravdu! Jen tam podstrčili nový název.Uklizeci kradli , manager blb všichni arogantní . Nechápu ten přístup chudáčci . reagovat