VELKÉ ZKLAMÁNÍ
Recenze hotelu Funtazie klub Giftun Azur Resort **** (Egypt - Hurghada - Hurghada)
Hodnocení: |
|
Autor: |
Magdalena |
Vloženo: |
23. 8. 2013 |
Pobyt: |
srpen 2013 |
Přečteno: |
1 241x |
Recenze se líbila: |
402
čtenářům |
Fotografie: |
0 |
Videa: |
0 |
Komentáře: |
0 |
Moře fajn to je asi všechno co mohu hodnotit pozitivně. Klimatizace v jídelně nefunguje, což je při 50 stupních celkem problém.Jídlo stále stejné různé názvy, chuť tatáž. Personál hotelu děs. Mám podezření, že vice jak polovina zaměstnanců tohoto hotelu byla negramotná. Jsou neochotní/pokud jim nebudete dávat neustále bakšiš/ a bohužel i drzí. Ovšem naprostý vrchol je, že okolo půlnoci začnou zalévat celou zahradu fekálií. Opravdu nedoporučuji do tohoto hotelu jezdit
Strava a stravování
Stále stejné opravdu bída.
Vybavení, služby a personál hotelu
Na to, že v nabídce je co se týká sport. vyžití minigolf chtěla bych vidět,kdy ho tam kdo hrál naposledy totálně zanedbaný hnus. Personál neochotný, líný.
Pláž a moře
To je jediné pozitivum.
Celkový dojem
jIŽ NIKDY VÍCE!
Tento hotel nedoporučuji |
doporučuje 0 z 1 recenzentů |
Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.
Komentáře
Obchodní podmínky
Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel),
si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým
mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky,
u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR,
poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru,
dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace.
Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří
a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.
Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má
práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas
Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.
Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení
a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek
https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/),
pakliže ještě není jeho zákazníkem.
Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a
zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.
Zájezdy.cz, a.s.