pozor plíseň
Recenze hotelu Grand Sirenis Punta Cana Resort ***** (Dominikánská republika - Punta Cana - Uvero Alto)
Hodnocení: | |
---|---|
Autor: | Dana |
Vloženo: | 13. 1. 2025 |
Pobyt: | prosinec 2024 |
Přečteno: | 4x |
Recenze se líbila: | 56 čtenářům |
Fotografie: | 0 |
Videa: | 0 |
Komentáře: | 0 |
Hotel nelze z evropského pohledu považovat za 5*, sotva 3*
Ubytování
Nejprve nás ubytovali v pokoji pro tři osoby, kde ovšem byly jen dvě postele,
následně jsme obdrželi pokoj dvě postele a přistýlka, ale v pokoji byla na zdech plíseň,
která nás neopustila ani po 14 dnech
Problémem je i opakované ucpávání záchodů v pokojích.
Hotel disponuje lepšími pokoji a VIP částí bazénu se servisem bez front, určitě bych to po zkušenostech z normálního pokoje zvážila. Předpokládám že tyto lepší pokoje nemají plíseň a jsou větší.
Strava a stravování
Nejlepší jídlo dne je snídaně, bohatá, výběr velký, suroviny čerstvé, po 9 hodině se však před jídelnami udělala dlouhá fronta v důsledku velkého množství lidí a pomalosti černošského personálu, který jen velmi pomalu odklízel po odchozích hostech a připravoval pro nově příchozí.
Oběd v restauraci u moře je již slabší, ale dá se vybrat a jídelna dělá i několik minutek, když si ukážete co chcete, do několika minut máte i tu minutku, problém je ovšem čistota v jídelně. Z evropského hlediska je problematická zejména čistota podlahy, zrezivělé vybavení , židle, stoly a nedostatek příborů , lžic, lžiček, ve špice i talířů. Personál jídleny musí ručně v kamrlíku uprostřed jídelny umývat malé množství příboru, takže je pravidelně nedostatek.
Večeře v hlavních jídelnách jsou již nejslabší, ale v resortu je větší množství restaurací ala-cart, a některé jsou slušné i když nic moc. Např. Italská, japonská a steaková byli dobré, ale vyloženě zklamala brazilská. Jídlení lístek ale v žádné restauraci nepostanete vše jen přes QR kod.
Celkově je škoda, že dobře vypadající suroviny jsou v důsledku špatného uchovávání ( jen pod nedostatečným světlem znehodnoceny a jsou studené a bez chuti.
Vybavení, služby a personál hotelu
Velkým problémem hotelu je pomalý a nedostatečně vedený personál.
Velká neochota pracovníků recepce.
Pláž a moře
Pláž a moře dobré, čisté, bez závad. Na pláži jsou lehátka již značně použitá, ale lze ležet na lepších lehátcích u bazenu a k moři je to jen kousíček.
Okolí hotelu
Hotel disponuje velmi rozhlehlou hezkou a udržovanou zahradou,
Celkový dojem
Byla jsem zklamána kvalitou ubytování - plíseň a z něj vycházejí smrad na pokoji, pomalostí a neochotou personálu v hlavních jídelnách, nedostatečnou čistotou v jídleně u moře a celkově neodpovídající kvalitě služeb hotelu, který nám byl prezentován jako 5*, ale z evropského hlediska by byl označen jako stěží 3*.
Tento hotel nedoporučuji | doporučuje 2 z 4 recenzentů |
Hotel je vhodný pro:
- Pro mládež
- Pro všechny věkové kategorie
- Pro starší a méně pohyblivé osoby
- Pro rodiny s dětmi
Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.