Napsat recenzi

pozor plíseň

Recenze hotelu Grand Sirenis Punta Cana Resort ***** (Dominikánská republika - Punta Cana - Uvero Alto)

Hodnocení:
průměrně: 3,8/5
Vloženo:
Pobyt: prosinec 2024
Přečteno: 4x
Recenze se líbila: 56 čtenářům
Fotografie: 0
Videa: 0
Komentáře: 0

Hotel nelze z evropského pohledu považovat za 5*, sotva 3*

Ubytování  průměrně (3,5/5)

Nejprve nás ubytovali v pokoji pro tři osoby, kde ovšem byly jen dvě postele,

následně jsme obdrželi pokoj dvě postele a přistýlka, ale v pokoji byla na zdech plíseň,

která nás neopustila ani po 14 dnech

Problémem je i opakované ucpávání záchodů v pokojích.

Hotel disponuje lepšími pokoji a VIP částí bazénu se servisem bez front, určitě bych to po zkušenostech z normálního pokoje zvážila. Předpokládám že tyto lepší pokoje nemají plíseň a jsou větší.

Strava a stravování  průměrně (4,2/5)

Nejlepší jídlo dne je snídaně, bohatá, výběr velký, suroviny čerstvé, po 9 hodině se však před jídelnami udělala dlouhá fronta v důsledku velkého množství lidí a pomalosti černošského personálu, který jen velmi pomalu odklízel po odchozích hostech a připravoval pro nově příchozí.

Oběd v restauraci u moře je již slabší, ale dá se vybrat a jídelna dělá i několik minutek, když si ukážete co chcete, do několika minut máte i tu minutku, problém je ovšem čistota v jídelně. Z evropského hlediska je problematická zejména čistota podlahy, zrezivělé vybavení , židle, stoly a nedostatek příborů , lžic, lžiček, ve špice i talířů. Personál jídleny musí ručně v kamrlíku uprostřed jídelny umývat malé množství příboru, takže je pravidelně nedostatek.

Večeře v hlavních jídelnách jsou již nejslabší, ale v resortu je větší množství restaurací ala-cart, a některé jsou slušné i když nic moc. Např. Italská, japonská a steaková byli dobré, ale vyloženě zklamala brazilská. Jídlení lístek ale v žádné restauraci nepostanete vše jen přes QR kod.

Celkově je škoda, že dobře vypadající suroviny jsou v důsledku špatného uchovávání ( jen pod nedostatečným světlem znehodnoceny a jsou studené a bez chuti.

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (3,8/5)

Velkým problémem hotelu je pomalý a nedostatečně vedený personál.

Velká neochota pracovníků recepce.

Pláž a moře  průměrně (4,2/5)

Pláž a moře dobré, čisté, bez závad. Na pláži jsou lehátka již značně použitá, ale lze ležet na lepších lehátcích u bazenu a k moři je to jen kousíček.

Okolí hotelu  průměrně (4,5/5)

Hotel disponuje velmi rozhlehlou hezkou a udržovanou zahradou,

Celkový dojem  průměrně (3,8/5)

Byla jsem zklamána kvalitou ubytování - plíseň a z něj vycházejí smrad na pokoji, pomalostí a neochotou personálu v hlavních jídelnách, nedostatečnou čistotou v jídleně u moře a celkově neodpovídající kvalitě služeb hotelu, který nám byl prezentován jako 5*, ale z evropského hlediska by byl označen jako stěží 3*.

Tento hotel nedoporučuji doporučuje 2
z 4 recenzentů

Hotel je vhodný pro:

  • Pro mládež
  • Pro všechny věkové kategorie
  • Pro starší a méně pohyblivé osoby
  • Pro rodiny s dětmi

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

« předchozí recenze hotelu

Komentáře

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Umístění hotelu

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání