Napsat recenzi

Hotel Brzet - stravování

Recenze hotelu Brzet Hotel a Pavilony *** (Chorvatsko - Střední Dalmácie - Omiš)

Hodnocení:
průměrně: 3,4/5
Vloženo:
Pobyt: červen 2018
Přečteno: 477x
Recenze se líbila: 288 čtenářům
Fotografie: 0
Videa: 0
Komentáře: 0

Katastrofa, tak lze nazvat stravování v hotelu Brzet v Omiši. Ochucená voda místo polévky, nepoživatelný druhý chod a místo dezertu nahnilé jablko. Krade buď cestovka nebo majitel hotelu. A to za 11000kč za 10 dní, vlastní doprava. Něco, tak strašného jsem ještě nezažila a to jsem procestovala celý svět.

Ubytování  průměrně (3,4/5)

Ubytování ušlo.

Strava a stravování  průměrně (2,7/5)

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (3,4/5)

Uklízečky byly příjemné.

Pláž a moře  průměrně (4,3/5)

Okolí hotelu  průměrně (3,9/5)

Celkový dojem  průměrně (3,4/5)

Strava katastrofa, velký provoz ve městě, ale to asi nelze ovlivnit.

Tento hotel nedoporučuji doporučuje 16
z 24 recenzentů

Hotel je vhodný pro:

  • Pro všechny věkové kategorie

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »

Komentáře

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Umístění hotelu

Střední Dalmácie - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání