Hotel Brzet - stravování
Recenze hotelu Brzet Hotel a Pavilony *** (Chorvatsko - Střední Dalmácie - Omiš)
Hodnocení: |
průměrně:
3,4/5
|
Autor: |
Ivana |
Vloženo: |
23. 8. 2018 |
Pobyt: |
červen 2018 |
Přečteno: |
477x |
Recenze se líbila: |
301
čtenářům |
Fotografie: |
0 |
Videa: |
0 |
Komentáře: |
0 |
Katastrofa, tak lze nazvat stravování v hotelu Brzet v Omiši. Ochucená voda místo polévky, nepoživatelný druhý chod a místo dezertu nahnilé jablko. Krade buď cestovka nebo majitel hotelu. A to za 11000kč za 10 dní, vlastní doprava. Něco, tak strašného jsem ještě nezažila a to jsem procestovala celý svět.
Ubytování
průměrně
(3,4/5)
Ubytování ušlo.
Strava a stravování
průměrně
(2,7/5)
Vybavení, služby a personál hotelu
průměrně
(3,4/5)
Uklízečky byly příjemné.
Pláž a moře
průměrně
(4,3/5)
Okolí hotelu
průměrně
(3,9/5)
Celkový dojem
průměrně
(3,4/5)
Strava katastrofa, velký provoz ve městě, ale to asi nelze ovlivnit.
Tento hotel nedoporučuji |
doporučuje 16 z 24 recenzentů |
Hotel je vhodný pro:
- Pro všechny věkové kategorie
Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.
« předchozí recenze hotelu
další recenze hotelu »
Komentáře
Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu
Obchodní podmínky
Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel),
si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým
mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky,
u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR,
poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru,
dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace.
Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří
a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.
Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má
práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas
Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.
Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení
a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek
https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/),
pakliže ještě není jeho zákazníkem.
Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a
zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.
Zájezdy.cz, a.s.