Hotel Laguna Gradac 2019 červen
Recenze hotelu Hotel Laguna ** (Chorvatsko - Střední Dalmácie - Gradac)
Hodnocení: |
průměrně:
3,4/5
|
Autor: |
Jiří a Marcela Pařízkovi |
Vloženo: |
30. 6. 2019 |
Pobyt: |
červen 2019 |
Přečteno: |
146x |
Recenze se líbila: |
213
čtenářům |
Fotografie: |
0 |
Videa: |
0 |
Komentáře: |
0 |
Krásné místo,standartní vybavení hotelu.
Ubytování
průměrně
(3/5)
Od dvou hvězdiček jsme více nečekali ale mohla by být lednička
Strava a stravování
průměrně
(3,5/5)
Stravování byla opravdová katastrofa.Tristní snídaňovou nabídku by člověk ještě omluvil ale večeře byli natolik příšerné že jsme se poslední tři dny chodili raději do restaurací v okolí.Rozvařené těstoviny,nedovařená rýže,vysušená masa včetně ryb,oschlé saláty,nedostatek zeleniny a nedochucené omáčky.Nevím co je pravdy na tom že tam vařili učni ale jídlo by mělo mít nějakou úroveň a zákazníka výmluvy nezajímají
Vybavení, služby a personál hotelu
průměrně
(3,1/5)
Vybavení zastaralé ale funkční až na televizi kde neběžel jediný program který by nezrnil.Jinak personál hotelu ochotný
Pláž a moře
průměrně
(4,4/5)
Tady není co vytknout
Okolí hotelu
průměrně
(4,1/5)
Tady rovněž není co vytknout
Celkový dojem
průměrně
(3,4/5)
Nebýt tragického stravování bylo by hodnocení lepší
Tento hotel nedoporučuji |
doporučuje 14 z 27 recenzentů |
Hotel je vhodný pro:
Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.
« předchozí recenze hotelu
další recenze hotelu »
Komentáře
Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu
Obchodní podmínky
Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel),
si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým
mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky,
u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR,
poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru,
dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace.
Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří
a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.
Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má
práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas
Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.
Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení
a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek
https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/),
pakliže ještě není jeho zákazníkem.
Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a
zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.
Zájezdy.cz, a.s.