Dovolená 2021
Recenze hotelu Nano Hotel *** (Chorvatsko - Střední Dalmácie - Drvenik)
Hodnocení: |
průměrně:
4,6/5
|
Autor: |
Simona |
Vloženo: |
31. 7. 2021 |
Pobyt: |
červenec 2021 |
Přečteno: |
348x |
Recenze se líbila: |
210
čtenářům |
Fotografie: |
6 |
Videa: |
0 |
Komentáře: |
1 |
Celkový dojem super až na stravu.
Ubytování
průměrně
(4,7/5)
Pěkné s ledničkou a funkční klimatizací, čisté prostředí.
Strava a stravování
průměrně
(4,2/5)
Meli jsme polopenzi.
Stravu bych přirovnala ke školní jídelně.
Kuchař dává stejné koření jak na ryby, tak maso.
Ke všemu dávají téměř stejnou zeleninu a jídlo nemá žádnou chuť.
Na obědy jsme chodili vedle ke konkurenci , do restaurace Plaža, kde bylo jídlo mnohem chutnější.
Vybavení, služby a personál hotelu
průměrně
(4,5/5)
Personál velmi milý.
Pláž a moře
průměrně
(4,8/5)
Vyhled na moře z balkónu, takže super.
Okolí hotelu
průměrně
(4,5/5)
Celkový dojem
průměrně
(4,6/5)
Super místo na odpočinek
Tento hotel bych doporučil(a) svým nejlepším kamarádům |
doporučuje 12 z 12 recenzentů |
Hotel je vhodný pro:
- Pro rodiny s dětmi
- Pro osoby toužící po klidu a odpočinku
- Pro všechny věkové kategorie
Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.
« předchozí recenze hotelu
Komentáře
Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu
Obchodní podmínky
Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel),
si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým
mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky,
u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR,
poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru,
dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace.
Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří
a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.
Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má
práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas
Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.
Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení
a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek
https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/),
pakliže ještě není jeho zákazníkem.
Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a
zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.
Zájezdy.cz, a.s.
Čermák : Recenze hotelu Nano - 23. 3. 2024 19:54
Pekelný hotel kde se neuklízí na pokojích. Recepční věší vyprané prádlo . No a kde se podává polozmražená zelenina k teplému masu . Pet láhev s pívem společná pro celou jídelnu. reagovat