Moje hodnocení
Recenze hotelu Depandence Iris (Chorvatsko - Střední Dalmácie - Drvenik)
Hodnocení: | |
---|---|
Autor: | st.mann |
Vloženo: | 28. 8. 2015 |
Pobyt: | srpen 2015 |
Přečteno: | 657x |
Recenze se líbila: | 458 čtenářům |
Fotografie: | 0 |
Videa: | 0 |
Komentáře: | 0 |
Rozhodl jsem se vám po vychladnutí napsat, abych se s vámi podělil o své zážitky, jsem krajně nespokojen s organizací, ubytováním i stravováním v této lokalitě. Byl jsem již 7krát v Chorvatsku z toho 5krát v Drveniku, ale tohle jsem opravdu nezažil.
Ubytování
Po příjezdu do Drveniku a zdlouhavém čekání na ubytování jsme byli nemile překvapeni, v jinak docela pěkném pokoji hotelu chybí osušky, předložka před sprchový kout, skleničky na pití, kelímky na čištění zubů, sprchový kout na našem pokoji není opatřen zástěnou a pouze závěsem i při velmi opatrném sprchování koupelna plavala pod vodou. Ve večerních hodinách často netekla teplá voda, tlak vody byl velmi malý. (standardním vybavením hotelového pokoje je osuška ručník, toaletní mýdlo, šampón, odličovací tampony, kartáče na boty, na šaty i třeba šitíčko atd.) Přestože na střeše hotelu trčí několik satelitů, na televizi jde sledovat pouze jeden chorvatský kanál a Čt 24, nic víc. Příjem Wifi nic moc a stále vypadává spojení.
Strava a stravování
Stravování - no hrůza, součástí pobytu byla polopenze:
Snídaně kromě pořád stejného: salám, sýr, marmeláda, med, máslo, atd. 5krát stejný zapečený toast se sýrem a salámem, 2krát párky (jako bonus - jednou bez hořčice – prostě nebyla).
Snad nejhorší problém činil nápojový automat na kávu, čaj, kakao atd. neustále bylo nutné žádat personál o zásah, tekla pouze voda, nedávkoval mléko nebo sypal pouze kávu atd.
Večeře: ze sedmi večeří 6krát stejná „polévka“ a to pouze nějaký koncentrát zalitý horkou vodou – polévka z pytlíku, jinak se to nazvat nedá. Bývá dobrým zvykem, že se k večeři podává, nějaké pítí, 2dcl piva/vína/limo, zde pouze voda + 2krát červené víno – a co děti? opět vodu? Druhé jídlo, výběr ze tří jídel, jedno vždy zeleninový salát, druhé ryba, třetí nějaké jídlo v chorvatském podání různě pojmenované.
Vybavení, služby a personál hotelu
Personál hotelu, neprofesionální přístup, špatná vzájemná komunikace a organizace činností, mnohdy nevěděl co dělat, motal se po place bez zájmu, doplnění surovin se nedělo automaticky, ale téměř vždy na požádání.
Součástí hotelu byl bazén a Whirlpool vana, otevírací doba: 10:00 – 14:00 a 17:00 - 22:00, nebylo vůbec dodržováno, vždy otevřen až po večeři, tedy po 18 hod., v době příjezdu a odjezdu vůbec, funkce bazénu jako protiproud a různé jiné trysky nepoužívány vůbec. Whirlpool vanu nebylo možné používat vůbec!
Na pánském WC v přízemí hotelu, který byl používám při odjezdu – utržená zabudovaná záchodová mísa, prolomená stěna i s obklady.
Vchodové dveře do hotelu utržené „Brano“, dveře nešly zavírat.
Pláž a moře
Pláž většinou přeplněná. Moře super.
Okolí hotelu
Pláž v bezprostřední blízkosti, obchod v blízkosti, plno restaurací s lepší obsluhou a krásné panorama hor.
Celkový dojem
Hotel Nano již nikdy.
Tento hotel nedoporučuji | doporučuje 6 z 8 recenzentů |
Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.
« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »