Napsat recenzi

Moje hodnocení

Recenze hotelu Depandence Iris (Chorvatsko - Střední Dalmácie - Drvenik)

Hodnocení:
průměrně: 3,9/5
Vloženo:
Pobyt: srpen 2015
Přečteno: 657x
Recenze se líbila: 454 čtenářům
Fotografie: 0
Videa: 0
Komentáře: 0

Rozhodl jsem se vám po vychladnutí napsat, abych se s vámi podělil o své zážitky, jsem krajně nespokojen s organizací, ubytováním i stravováním v této lokalitě. Byl jsem již 7krát v Chorvatsku z toho 5krát v Drveniku, ale tohle jsem opravdu nezažil.

Ubytování  průměrně (4/5)

Po příjezdu do Drveniku a zdlouhavém čekání na ubytování jsme byli nemile překvapeni, v jinak docela pěkném pokoji hotelu chybí osušky, předložka před sprchový kout, skleničky na pití, kelímky na čištění zubů, sprchový kout na našem pokoji není opatřen zástěnou a pouze závěsem i při velmi opatrném sprchování koupelna plavala pod vodou. Ve večerních hodinách často netekla teplá voda, tlak vody byl velmi malý. (standardním vybavením hotelového pokoje je osuška ručník, toaletní mýdlo, šampón, odličovací tampony, kartáče na boty, na šaty i třeba šitíčko atd.) Přestože na střeše hotelu trčí několik satelitů, na televizi jde sledovat pouze jeden chorvatský kanál a Čt 24, nic víc. Příjem Wifi nic moc a stále vypadává spojení.

Strava a stravování  průměrně (3,2/5)

Stravování - no hrůza, součástí pobytu byla polopenze:

Snídaně kromě pořád stejného: salám, sýr, marmeláda, med, máslo, atd. 5krát stejný zapečený toast se sýrem a salámem, 2krát párky (jako bonus - jednou bez hořčice – prostě nebyla).

Snad nejhorší problém činil nápojový automat na kávu, čaj, kakao atd. neustále bylo nutné žádat personál o zásah, tekla pouze voda, nedávkoval mléko nebo sypal pouze kávu atd.

Večeře: ze sedmi večeří 6krát stejná „polévka“ a to pouze nějaký koncentrát zalitý horkou vodou – polévka z pytlíku, jinak se to nazvat nedá. Bývá dobrým zvykem, že se k večeři podává, nějaké pítí, 2dcl piva/vína/limo, zde pouze voda + 2krát červené víno – a co děti? opět vodu? Druhé jídlo, výběr ze tří jídel, jedno vždy zeleninový salát, druhé ryba, třetí nějaké jídlo v chorvatském podání různě pojmenované.

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (3,6/5)

Personál hotelu, neprofesionální přístup, špatná vzájemná komunikace a organizace činností, mnohdy nevěděl co dělat, motal se po place bez zájmu, doplnění surovin se nedělo automaticky, ale téměř vždy na požádání.

Součástí hotelu byl bazén a Whirlpool vana, otevírací doba: 10:00 – 14:00 a 17:00 - 22:00, nebylo vůbec dodržováno, vždy otevřen až po večeři, tedy po 18 hod., v době příjezdu a odjezdu vůbec, funkce bazénu jako protiproud a různé jiné trysky nepoužívány vůbec. Whirlpool vanu nebylo možné používat vůbec!

Na pánském WC v přízemí hotelu, který byl používám při odjezdu – utržená zabudovaná záchodová mísa, prolomená stěna i s obklady.

Vchodové dveře do hotelu utržené „Brano“, dveře nešly zavírat.

Pláž a moře  průměrně (4,5/5)

Pláž většinou přeplněná. Moře super.

Okolí hotelu  průměrně (4,6/5)

Pláž v bezprostřední blízkosti, obchod v blízkosti, plno restaurací s lepší obsluhou a krásné panorama hor.

Celkový dojem  průměrně (3,9/5)

Hotel Nano již nikdy.

Tento hotel nedoporučuji doporučuje 6
z 8 recenzentů

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »

Komentáře

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Střední Dalmácie - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání