vše dobré, strava kantýnská
Recenze hotelu Antonija Hotel **** (Chorvatsko - Střední Dalmácie - Drvenik)
Hodnocení: |
průměrně:
4,3/5
|
Autor: |
Dendy |
Vloženo: |
7. 3. 2017 |
Pobyt: |
září 2016 |
Přečteno: |
543x |
Recenze se líbila: |
462
čtenářům |
Fotografie: |
0 |
Videa: |
0 |
Komentáře: |
0 |
Se vším naprostá spokojenost, kromě stravování, a to nejsme nijak vybíraví. Snídaně standardní, u večeře výběr ze tří jídel ( maso, bezmasa, ryba), ať si vyberete cokoliv, je to bez chuti, přirovnala bych to ke kantýnské stravě.
Takže doporučujeme těm, kterým je jedno, co jedí, protože jinak ubytování a moře vynikající.
Ubytování
průměrně
(4,4/5)
Nový hotel, čistý.
Strava a stravování
průměrně
(3,3/5)
Nespokojenost
Vybavení, služby a personál hotelu
průměrně
(4,5/5)
Dobré.
Pláž a moře
průměrně
(4,7/5)
Na dosah od hotelu, čistota, moře průzračné, takže super.
Okolí hotelu
průměrně
(4,2/5)
Uspokojující.
Celkový dojem
průměrně
(4,3/5)
Vzhledem k tomu, že jsme tam byli v září, nebylo přeplněno, takže jak už jsem předeslala, všechno, kromě stravování bylo moc fajn.
Tento hotel bych doporučil(a) svým nejlepším kamarádům |
doporučuje 15 z 19 recenzentů |
Hotel je vhodný pro:
- Pro starší a méně pohyblivé osoby
- Pro rodiny s dětmi
Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.
« předchozí recenze hotelu
další recenze hotelu »
Komentáře
Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu
Obchodní podmínky
Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel),
si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým
mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky,
u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR,
poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru,
dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace.
Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří
a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.
Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má
práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas
Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.
Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení
a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek
https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/),
pakliže ještě není jeho zákazníkem.
Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a
zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.
Zájezdy.cz, a.s.