hodnocení hotelu Alem Baško Polje
Recenze hotelu Alem Hotel a Depandance ** (Chorvatsko - Střední Dalmácie - Baško Polje)
Hodnocení: |
průměrně:
3,5/5
|
Autor: |
Eva |
Vloženo: |
4. 8. 2024 |
Pobyt: |
červenec 2024 |
Přečteno: |
1x |
Recenze se líbila: |
34
čtenářům |
Fotografie: |
0 |
Videa: |
0 |
Komentáře: |
1 |
V hotelu Alem Baško Polje není na pokoji k dispozici lednice, ale co je víc zarážející, že není k dispozici ani klimatizace byť za poplatek. V zemi, kde jsou tropické teploty nejen ve dne, ale i v noci. Nechápu, proč zde není možnost klimatizace na pokojích.
V pokojích se nedá přebývat ve dne, ale co je důležitější, ani v noci.
Jak může renomovaná cestovní kancelář jako je xxx prodávat tento zájezd, který za těchto podmínek je dost drahý.
Ubytování
průměrně
(2,6/5)
Bez klimatizace je pokoj prakticky neobývatelný. NEDOPORUČUJI
Strava a stravování
průměrně
(3,3/5)
snídaně stále stejné, večeře výborné
Vybavení, služby a personál hotelu
průměrně
(3/5)
bez klimatizace
Pláž a moře
průměrně
(4,7/5)
pláž moc pěkná
Okolí hotelu
průměrně
(3,9/5)
pěkné
Celkový dojem
průměrně
(3,5/5)
Vzhledem k tomu, že se v hotelu bez klimatizace nedá přebývat, celkový dojem je špatný a hotel nedoporučuji.
Tento hotel nedoporučuji |
doporučuje 32 z 55 recenzentů |
Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.
« předchozí recenze hotelu
Komentáře
Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu
Obchodní podmínky
Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel),
si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým
mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky,
u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR,
poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru,
dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace.
Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří
a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.
Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má
práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas
Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.
Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení
a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek
https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/),
pakliže ještě není jeho zákazníkem.
Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a
zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.
Zájezdy.cz, a.s.
zkušený cestovatel: Ach ta logika !! - 5. 8. 2024 7:11
Chápete vůbec tu klasifikaci pomocí hvězdiček ??? Mě tedy zde překvapuje i to, že jsou nabízeny i večeře... už název "hotel" + ty 2* měl varovat ! Natož pak fakt, že ani nemají vlastní web a dost recenzí je sotva 50:50 (vztaženo k těm 2*). Ani nabídka uvedené CK neuvádí žádné zvláštní vybavení - naopak, jasně je uvedeno "jednodušší vybavení". Vaše očekávání je jako byste při návštěvě nádražního bufetu byla překvapena, že na stolech nejsou ubrusy a číšník není v obleku. V nedaleké lokalitě jsem byl v r. 1973, klimatizace byl zcela neznámý pojem - a přežili jsme /14 dní/ všichni (dokonce i se společným soc.zařízením). Tak příště tak neškudlete, za pár Kč navíc jste od stejné CK mohla mít 3, dokonce i 4*... reagovat