NEDOPORUČUJI
Recenze hotelu Nikola Hotel *** (Chorvatsko - Severní Dalmácie - Vodice)
Hodnocení: | |
---|---|
Autor: | klarinka |
Vloženo: | 19. 8. 2024 |
Pobyt: | srpen 2024 |
Přečteno: | 1x |
Recenze se líbila: | 34 čtenářům |
Fotografie: | 5 |
Videa: | 0 |
Komentáře: | 3 |
Vycestovali jsme s cestovní kanceláří ***. Autobus byl v pořádku, čistý, ale bylo tam málo místa na nohy, ale nic, co by se nedalo zvládnout. U hotelu Nikola nás autobus vyhodil v sobotu v 5. hodin ráno. Čekali jsme na delegáta pana *** , který nás přivítal velmi nepříjemným tónem, protože ho náš zájezd takto brzy vzbudil a on s tím prý nepočítal. Naše zavazadla jsme měli dát do chodbičky v hotelu, nebyla na ně vyhrazena žádná speciální místnost. Kdyby někdo chtěl, klidně si mohl z cizích kufrů nabrat co hrdlo ráčilo a nikdo by to nezjistil, protože na recepci skoro nikdy nikdo neseděl!!!
Ubytování
Check in hotelu byl ve 14. hodin. Pokoje jako takové špatné nebyly, nám osobně se líbily. Jen jsme měli nedovírací dveře, tudíž se musely zamykat, plesnivé sprchové kouty a neuklizený balkon, ten jsme si museli uklízet sami (na zemi byly konfety z předešlé dovolené a sedátka byla něčím slitá, předpokládám, že kávou). Klimatizace ale fungovala normálně, televize taktéž.
Strava a stravování
Co se týká stravování v hotelu, na to si stěžovat nemůžeme. Velmi nám chutnalo. Bylo na výběr z mnoha jídel a vybral si opravdu každý. Jen co nás trochu překvapilo bylo to, že pití máte k dispozici jen u snídání, u večeří si pití doplácíte navíc (i normální obyčejnou vodu).
Vybavení, služby a personál hotelu
Personál se v jednom kuse zavíral v restauraci, z které absolutně recepční nemohli mít přehled o tom, co se v hotelu děje. Na recepci skoro nikdo nikdy neseděl, a když ano, byli velmi neochotní cokoliv řešit.
Co nás opravdu na celém pobytu ale nejvíce naštvalo byla neochota delegátů. Delegáti, paní a pan *** s námi měli informační schůzku v den příjezdu, kdy nám sice řekli všechny podstatné informace, ale jaksi se zapomněli zmínit, že je jeden den státní svátek a že bude vše zavřeno. To z nás nikdo netušil a mnoho lidí bylo tak celý den bez vody (delegáti sice tvrdí, že je voda z kohoutku pitná, ale nám z ní bylo první den hned nevolno, takže jsme si pak kupovali pouze balené). Upřímně si myslím, že delegáti mají přehled jen o svých akcích, které dávají návštěvníkům k dispozici (Krka, Cornati, výlet za delfíny a výlet na statek). Když jsme se paní *** ptali např. na to, jak zde funguje místní taxík, řekla nám, že sice ví, že něco takového tady jezdí, ale že se o to nikdy nezajímala a máme si to vyhledat na internetu... Celkově mi přišla velmi neochotná. Poslední den jsme za ní přišli s tím, proč nám neřekla, že je státní svátek a že bude zavřeno a místo toho, aby se nám omluvila, tak se nám vysmála do obličeje a jen pokrčila rameny. Snad už takovou delegátku opravdu nepotkáme.
Pláž a moře
Moře bylo první tři dny krásně čisté, ale poslední dny jsme v něm lovili všechno možné, od igelitových pytlíků po kousky chleba.
Okolí hotelu
Co nás asi nejvíce zklamalo bylo okolí Vodic. Šlo vidět, že se místní obyvatelé o pláže moc nestarají. Leželi jsme mezi odpadky, všude byla cítit moč.
Město ale jako takové je velmi krásné a určitě stojí za návštěvu.
Celkový dojem
Celkově naší dovolenou hodnotím kladně, hotel se nám líbil, až tedy na ten personál, město Vodice jako takové jsou krásným místem, ale mohli by se o něj obyvatele více starat. Ty odpadky odrazovali snad každého.
Tento hotel nedoporučuji | doporučuje 8 z 15 recenzentů |
Hotel je vhodný pro:
- Pro všechny věkové kategorie
Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.
zkušený cestovatel: Otevřete oči - 19. 8. 2024 12:15
Velmi rád věřím všemu uvedenému, jenom jste asi úplně nepochopila poslání tohoto portálu. Hotel nakonec hodnotíte docela kladně /což je na úroveň 3* spíš PLUS, výtky máte k chlívku před SM (to ale hotel neovlivní), neudržované plži (ty jsou převážně veřejné, hotel s tím nic nenadělá), špinavému moři (snad z toho zase nepodezříváte hotel) a pak hlavně "službám" CK, což sice činíte správně, ale na špatném místě. Ten identifikaci za chvíli smažou...., ale očekávat od delegáta, že zajistí něco mimo prodeje vlastního zboží /tedy dalších aktivit v místě/, je hodně, hodně naivní - asi jako byste čekala, že Rusi opustí Ukrajinu. Většina delegátů již mnoho let funguje jen jako nárazník mezi /nespokojenými/ klienty a centrálou CK, musíte mít vždy na zřeteli, že ten člověk tam není pro vás, ale aby vytáhl další peníze (těm zbývajícím 5% slušných se předem omlouvám, ale už jich je jako šafránu). reagovatklarinka: Re: Otevřete oči - 19. 8. 2024 12:22
Je mi jasné, že hotel za plaz nemůže. Napsala jsem to spíše, aby lidi věděli, do čeho by případně šli. Co se týká delegáta, mě bylo v ck řečeno, že delegát je tam od toho, aby řešil všechny naše požadavky, tudíž ano, měl by řešit i zajištění taxíku a ne jen sedět na zadku a popíjet si tam kafíčko. Co se týká nepořádku kolem hotelu, ano, za to jsou opravdu zodpovědni lidé, co v hotelu pracuji. Skleničky od pití tam ležely skoro 2 dny, než si jich konečně někdo vsimnul, o odpacich nemluvě. reagovatZkušený cestovatel: Re: - 19. 8. 2024 19:52
Vaše představy o náplni práce a funkci delegáta jsou bohužel nejméně 15, ale spíš 20,let pozadu... Ano, v 1.dekádě tohoto století byli převážně ochotní sdělit maximum informací i o destinaci celkové, ne jen popsat cestu k WC v hotelu. Ale to obvykle neměli s sebou manželky, děti - prostě to byli běžní zaměstnanci pořadatele zájezdu. Dnes jsou na volné noze, mnohdy s místním občanstvím a stížnost na ně je prakticky neřešitelná. Existují sice i řídké výjimky, ale časy se mění a bude hůř.... reagovat