Napsat recenzi

Never More

Recenze hotelu Penzion Tomi * (Chorvatsko - Severní Dalmácie - Biograd na Moru)

Hodnocení:
průměrně: 2,7/5
Vloženo:
Pobyt: červenec 2013
Přečteno: 1 521x
Recenze se líbila: 564 čtenářům
Fotografie: 0
Videa: 0
Komentáře: 1

Tato zpráva je pro všechny co se chystají navštívit s tou to CK dovolenou do Biogradu na Moru.

NEVER MORE!!

Totálně vybydlený apartmány kde vrže úplně vše na co si jen lze vzpomenout od dveří přes podlahu,okna,až po postele či palandy pro dospělé osoby-toto je vedeno jako čtyř lůžkový pokoj.-nedostanete ani toaletní papír. Po příjezdu na mě hned vypadli dveře od wc, druhý den tedy před 8h ranní!!! (po 12hodinách cesty)přišel opravář s izolačkou v ruce a divil se že ještě spíme,když jsou raňajky . Vrzající a kývající se palandu jsme si raději už opravili sami. Na balkóně chyběla část parapetu, ten byl opřený celou dobu vzorně v rohu . Na můj slušný dotaz, že máme 2 dospívající děti, které jsou již na palandu docela velké, a zda by nám nemohli vyměnit pokoj, neboť penzion nebyl plný jsem dostala negativní odpověď. Pak delegátka šla a raději přede mnou zamkla všechny ostatní pokoje-asi abychom se nepřestěhovali.Před barákem stojí 3 zahnívající zapáchající popelnice.

Jídlo: katastrofa, jídelna se nachází v garáži ,stoly potažené umělohmotnými potrhanými ubrusy opravenými izolepou,kde se musí vystřídat spousta lidí i z kempu a dalších apartmánů,takže vás pořád někdo honí a určuje kdy musíte se najíst a to rychle.Kuchař,který byl zřejmě ještě před měsícem automechanik ,kterému to fakt ale nešlo,kombinace jídel jako např. plněné papriky s bramborovou kaší přelité rajskou, nejlevnější mražená zelenina Aro do polévky a něco jako plátek masa,rýže (byla za týden 4x)se mu nepovedla ani jednou a že pokusů měl dost,polévka stále ta samá obarvená voda z Podravky a tři nudle na hlavu,snídaně buď bílá přeslazená káva nebo zřídkakdy přeslazený čaj,(pokud vaše děti nepijí kávu mají smůlu-tady se to určitě naučí)jídelní lístek je pro srandu,záleží jak se mechanik- vlastně kuchař vyspí,delegát se stále usmívá a pozoruje jak se mu plní odpadkový koš hnusem, které mu tam klienti vrací.Potraviny jsou to nejlevnější a nejhorší co se v okolí dá sehnat (salám junior,sýr možná eidam,který se vám již na talířku rozpadá,chleba ,1máslíčko a 1 marmeládička) žádnou kreativitu co se jídla týče nečekejte, radím zájezdy zrušit a jet kamkoli jinak a hlavně ne sem. Nečekali jsme interhotel, ale tohle předčilo všechno.Hlavně kam se poděla chorvatská pohostinnost,kluk co vydává jídlo jen krčí rameny? Asi mají velké limity od CK Adrialand. Takže pokud jste si zaplatili pobyt s jídlem, tak radím vzít si s sebou alespoň nějaké jídlo z domova, nebo si dojít do restaurace, ale to si vezměte o hodně více peněz.

Takže za naší rodinu- sem už nikdy!! S přehledem můžu říct, že tohle bylo nejhnusnější ubytování se vším všudy, co jsme kdy viděli, ale jelikož jsme to zaplatili předem, nemohli jsme změnit apartmán.

Ubytování  průměrně (2,6/5)

Katastrofa

Strava a stravování  průměrně (2,8/5)

Hnus

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (2,5/5)

Totálně vybydleno

Pláž a moře  průměrně (4,2/5)

Okolí hotelu  průměrně (3,3/5)

Celkový dojem  průměrně (2,7/5)

Kdo může ať zájezd s ck Adrialand zruší a jede sólo jinam.

Tento hotel nedoporučuji doporučuje 17
z 37 recenzentů

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

další recenze hotelu »

Komentáře

Annie: Reklamace? - 3. 9. 2015 12:28

Dobrý den, podávali jste prosím reklamaci zájezdu? A s jakým výsledkem? Letošní Biograd na Moru nejhorší zkušenost, jen špína, plíseň, humus. Děkuji... reagovat
Přidat komentář

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Severní Dalmácie - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání