Hotel Kornati - již nikdy více
Recenze hotelu Kornati Hotel *** (Chorvatsko - Severní Dalmácie - Biograd na Moru)
Hodnocení: |
průměrně:
2/5
|
Autor: |
Honza |
Vloženo: |
8. 7. 2017 |
Pobyt: |
červenec 2017 |
Přečteno: |
127x |
Recenze se líbila: |
338
čtenářům |
Fotografie: |
0 |
Videa: |
0 |
Komentáře: |
0 |
Na recepci vás zhodnotí šedivý seladon, který se pro jistotu dojde podívat, čím jste přijeli.
Ubytování
průměrně
(2/5)
Koupelna tak malá, že ze sprchového koutu skoro není možné vylézt.
Strava a stravování
průměrně
(5/5)
Dobré jídlo.
Levnější druhy ryb, ale dobře upravené.
Vybavení, služby a personál hotelu
průměrně
(2/5)
Přezíravý personál - parkování za hotelem jen HR, SLO, D, A; ostatní skoro za stejnou cenu v lese 150 m.
Pod střechou: Češi, Poláci, Maďaři.
Úklid katastrofální a to si ještě naúčtovali na závěr 49k/osobu (upozorňuji, že jsme nic neznečistili. Za celý týden nebyly vyměněny ručníky.
Pláž a moře
průměrně
(3/5)
Při větším větru a vlnách tráva ve vodě.
1x připlavaly toustové chleby - asi někdo vyhodil z nedalekého přístaviště.
Okolí hotelu
průměrně
(3/5)
Na pěší zóně - rámus, smog - přímo pod okny má parkoviště vláček pro děti (s naftovým motorem).
Celkový dojem
průměrně
(2/5)
Už mě tam nikdo nedostane.
Tento hotel nedoporučuji |
doporučuje 0 z 1 recenzentů |
Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.
Komentáře
Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu
Obchodní podmínky
Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel),
si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým
mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky,
u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR,
poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru,
dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace.
Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří
a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.
Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má
práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas
Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.
Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení
a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek
https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/),
pakliže ještě není jeho zákazníkem.
Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a
zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.
Zájezdy.cz, a.s.