Napsat recenzi

Zhodnocení přístupu cestovní kanceláře

Recenze hotelu Adriatic Hotel ** (Chorvatsko - Krk - Omišalj)

Hodnocení:
průměrně: 3,2/5
Vloženo:
Pobyt: červen 2018
Přečteno: 192x
Recenze se líbila: 268 čtenářům
Fotografie: 0
Videa: 0
Komentáře: 0

Služby Cestovní kanceláře: na nulové úrovni

Služby Hotelu: pokoje uklizené, příjemný personál, skvělé jídlo

Prostředí: počítejte s tím, že jsou zde nádrže na ropu, které nezapáchají, ale není to prostě krásný výhled

Ubytování  průměrně (3/5)

Hotel odpovídá kvalitě dvou hvězdiček, do vybavení není investováno, ale na pokojích je čisto a uklizeno.

Za zvážení také stojí velmi tenké stěny a to že uslyšíte doslova každé spláchnutí toalety.

Strava a stravování  průměrně (4,5/5)

Investování do vybavení kuchyně se vyplácí. Skvělé jídlo s velkým výběrem z několika druhů, které jsou neustále doplňovány.

Snídaně i večeře jsou formou bufetu a je zde ochotný personál, na odnos použitého nádobí.

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (3,4/5)

Personál velmi milý a ochotný.

V hotelu je krámek se suvenýry, hala s kulečníkem, stolním fotbálkem a televizí.

Na pokojích televize, postel skříň a koupelna s toaletou

POZOR v hotelu není výtah.

Pláž a moře  průměrně (3,7/5)

Všude je čisto a uklizeno.

Vyplatí se hledat místa k odpočinku mimo hotelovou pláž, kde je zcela logicky nejvíc lidí.

Jako velké plus mne velmi potěšil bezbarierový přístup do moře a několik tolet pro vozíčkáře přímo na pláži.

Lehátka jsou placená.

Vstup do može je kamínkový a pozvolný.

Okolí hotelu  průměrně (3,6/5)

Stejně jako na pláži je všude uklizeno.

V okolí hotelu je několi pizzerí, s ochotným personálem, jen v některých Vám místo další objednávky rovnou přinesou účet.

Jsou tu dva obchůdky se suvenýry.

Pro vodu a případně něco pod zub musíte do nedalekého městečka kde jsou dva markety a několik restaurací a kaváren.

Celkový dojem  průměrně (3,2/5)

Klid a pohoda, žádná velký luxus prostě nečekejte.

Rozhodně Nedoporučuji CK Č*** ko*****.

Nekumunikativní, arogantní řidiči, stevardky i delegátka.

1) autobus měl zpoždění již na příjezdu( o kterém se nikdo neobtěžoval nás informovat a teprve po několika telefonátech si účastníci mezi sebou sdělili, že má autobus zpoždění), řidič vůbec netušil,kdo s ním jede a trvalo mu další půl hodinu, než se zorientoval v seznamu.

To však není chyba řidiče, ale CK, která s ním neposlala stevardku!!

Na cestě tam oceňuji profesionalitu v řízení, bylo velmi znát, že oba řidiči vědí a mají sloustu km za sebou. Opravdu profesionálové.

Co se komunikace týče tak díky nepřítomnosti stevardky nebyla skoro žádná ,po dvou hodinách se jeden z řidičů osmělil a alespoň nám řekl, že pojedeme tudy a tudy a kdy budou zastávky a kdy zhruba dorazíme na místo.

2) Delegátka to má do destinace daleko,až z pevniny, jak nám naznačila hned v první větě.

Jediný její zájem jsou výlety, jinak nekomunikuje nic nevysvětlí a s ničím nepomůže.

Příjezd má v poledne až druhý den po příjezdu, takže stávíte půl den na pokoji čekáním zda přijde.

Pokud máte dotaz na cokoliv mimo výlety pak je odpověď autobusy jsou zde drahé, ale jízdní řád máte na nástěnce a na recepci mají nasmlouvaný taxík.

Velmi vtipná byla její reakce na telefon jedné z účastnic:

"Jo vy máte něco z nohou, no tak to si dojděte do kuchyně oni Vám tam na to něco dají."

3)Odjezd autobusu byl zaslám SMS cca na 22:00 (v pořádku dle smluvních podmínek)

Stevardka nás usadila a více se s námi ani ona ani řidiči nebavila.

Na zvídavý dotaz kdy dorazíme do ČR a ko bude přestupovat byla odpověď v 8:00 jsme v Brně, Pražáci přestupují.

Žádná další komunikace neproběhla a to až do druhého dne ráno, kdy jsme si dovolili hromadně, začít zjišťovat, kam nás vezou, kudy jedeme a že chceme zastavit na WC.

Jedinou odpovědí nám bylo, že nám zde nezastaví protože toalety jsou zde dobytčák.

Po protestu že na zastávku máme nárok po 4 hodinách a že chceme vědět kudy nás vezou, protože po cestě bylo zřejmé, že řidiči několikrát zabloudili a vraceli se, nám bylo oznámeno, že za porušení přepravních podmínek nás mohou na místě vysadit a ať si hledáme vlastní dopravu domů sami.

K tomu si dovolím podotknout, že osoby dožadující se informací nebyly ani agresivní ani podnapilé a tudíž mne podobné vyhrožování, ze strany řidiče příjde jako zcela nepřiměřené dané situaci.

Po několika urgencích prosbách a nakonec i řevu se pánové uráčili nám POPRVÉ zastavit kolem 8:00 ráno na první benzínce na Slovensku s poznámkou:

MÁTE NA TO 15 MINUT, MÁME ZPOŽDĚNÍ.

Opravdu za 15 minut nastartovali a chystali se odjet bez toho že v autobusu nebyli všichni!!!!!! Žádná další zastávka již nebyla.

V okamžiku kdy jsme přijeli, společně s námi dorazilo 6 dalších autobusů. Takže 15 minut bylo zcela nereálných.

Stevardka na palubě nekomunikovala. Těsně před příjezdem do Brna se uráčila konečně promluvit a oznámit nám, že Praha přesedá ať si autobus na Brněnském nádraží najdeme. a že jsme byli svělí cestují a že nám přeje krásnou cestu domů. V kontextu s cestou to považuji za čistou urážku.

V Brně nám zastavili, nikdo nám mic neřekl takže jsme hromadně vyrazili do boje za hledáním spoje do Prahy.

Řidiči nám otevřeli zavazadlový prostor a dál se starejte sami, nás už nezajímáte

Takže v kostce: poprali jsme se o zavazadla, našli si autobus, naházeli zavazadla do přepravního prostoru a šli si ulovit místo v novém autobusu.

Naši spolucestující z Itálie na nás čekali, protože díky našim schopným řidičům jsme měli 5 hodin zpoždění.

Můžete mi věřit, že nečekali všichni.

Autobus byl neuklizený, toaleta neskutečně zapáchala a opět s námi nikdo nemuvil.

DOUFÁM, ŽE Č**** K***** TUTO RECENZI PONECHÁ.

Tento hotel bych doporučil(a) svým nejlepším kamarádům doporučuje 6
z 11 recenzentů

Hotel je vhodný pro:

  • Pro starší a méně pohyblivé osoby
  • Pro mládež
  • Pro osoby toužící po klidu a odpočinku

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »

Komentáře

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Umístění hotelu

Krk - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání