Napsat recenzi

Recenze Hotelu Jadran

Recenze hotelu Veya Hotel Aminess *** (Chorvatsko - Krk - Njivice)

Hodnocení:
průměrně: 4/5
Vloženo:
Pobyt: červenec 2019
Přečteno: 116x
Recenze se líbila: 288 čtenářům
Fotografie: 0
Videa: 0
Komentáře: 0

Z hotelu není přímý výhled na moře.

Ubytování  průměrně (3,5/5)

Hotelový pokoj byl slušný, ale

balkón, který jsme si připlatili, se nedal používat,

protože na něj neustále KÁLELI (znečišťovali ) holubi. 3

Strava a stravování  průměrně (4,5/5)

Strava byla chutná. 5

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (3,5/5)

Bazén není součástí hotelu. 0

Animační program omezený. 3

Personál v recepci neumí ani anglicky ani německy.

Pláž a moře  průměrně (4/5)

Pláž dobře přístupná 5

Okolí hotelu  průměrně (4/5)

Hezké 4

Celkový dojem  průměrně (4/5)

Po příjezdu jsme museli trvat na změně pokoje, který nám byl nabídnut ve 2 patře, protože výhled vedl na dvůr a do zdi. Dostali jsme potom pokoj ve 4 patře, výhled byl na zdi budovy hotelu .

Děvčata v recepci neuměla cizí jazyky. 4

Tento hotel bych doporučil(a) svým nejlepším kamarádům doporučuje 2
z 2 recenzentů

Hotel je vhodný pro:

  • Pro rodiny s dětmi
  • Pro všechny věkové kategorie

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

« předchozí recenze hotelu

Komentáře

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Další recenze hotelu

Umístění hotelu

Krk - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání