Recenze Hotelu Jadran
Recenze hotelu Veya Hotel Aminess *** (Chorvatsko - Krk - Njivice)
Hodnocení: |
průměrně:
4/5
|
Autor: |
Fanda z Mostu |
Vloženo: |
5. 8. 2019 |
Pobyt: |
červenec 2019 |
Přečteno: |
116x |
Recenze se líbila: |
276
čtenářům |
Fotografie: |
0 |
Videa: |
0 |
Komentáře: |
0 |
Z hotelu není přímý výhled na moře.
Ubytování
průměrně
(3,5/5)
Hotelový pokoj byl slušný, ale
balkón, který jsme si připlatili, se nedal používat,
protože na něj neustále KÁLELI (znečišťovali ) holubi. 3
Strava a stravování
průměrně
(4,5/5)
Strava byla chutná. 5
Vybavení, služby a personál hotelu
průměrně
(3,5/5)
Bazén není součástí hotelu. 0
Animační program omezený. 3
Personál v recepci neumí ani anglicky ani německy.
Pláž a moře
průměrně
(4/5)
Pláž dobře přístupná 5
Okolí hotelu
průměrně
(4/5)
Hezké 4
Celkový dojem
průměrně
(4/5)
Po příjezdu jsme museli trvat na změně pokoje, který nám byl nabídnut ve 2 patře, protože výhled vedl na dvůr a do zdi. Dostali jsme potom pokoj ve 4 patře, výhled byl na zdi budovy hotelu .
Děvčata v recepci neuměla cizí jazyky. 4
Tento hotel bych doporučil(a) svým nejlepším kamarádům |
doporučuje 2 z 2 recenzentů |
Hotel je vhodný pro:
- Pro všechny věkové kategorie
- Pro rodiny s dětmi
Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.
« předchozí recenze hotelu
Komentáře
Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu
Obchodní podmínky
Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel),
si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým
mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky,
u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR,
poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru,
dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace.
Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří
a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.
Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má
práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas
Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.
Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení
a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek
https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/),
pakliže ještě není jeho zákazníkem.
Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a
zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.
Zájezdy.cz, a.s.