Smartline Island Krk
Recenze hotelu Magal Hotel Aminess *** (Chorvatsko - Krk - Njivice)
Hodnocení: |
průměrně:
4,1/5
|
Autor: |
Jitka |
Vloženo: |
8. 7. 2015 |
Pobyt: |
červen 2015 |
Přečteno: |
577x |
Recenze se líbila: |
456
čtenářům |
Fotografie: |
0 |
Videa: |
0 |
Komentáře: |
0 |
Pěkná dovolená v příjemném prostředí
Ubytování
průměrně
(4,5/5)
Ubytování výborné, služby perfektní, parkoviště u hotelu
Strava a stravování
průměrně
(4,5/5)
Jídla dostatek, výběr dobrý, rozmanité, dost ovoce, zeleniny, zmrzlina, kompoty, zákusky, všeho plno
Vybavení, služby a personál hotelu
průměrně
(4,2/5)
Personál velmi ochotný a vstřícný, možnost sportovního vyžití, animační program pro děti, večer hudba
Pláž a moře
průměrně
(4/5)
Pláž kamenitá s betonovými platy, přístup do moře obtížný, jinak oblázková pláž ve větší vzdálenosti, lehátka a slunečníky za poplatek, dostatečná nabídka vodních sportů
Okolí hotelu
průměrně
(3,8/5)
Okolí hotelu upravené, udržované, větší vzdálenost od rušnějšího života, vhodné pro toho, kdo má radši víc klidu
Celkový dojem
průměrně
(4,1/5)
Maximální spokojenost
Tento hotel bych doporučil(a) svým nejlepším kamarádům |
doporučuje 7 z 8 recenzentů |
Hotel je vhodný pro:
- Pro rodiny s dětmi
- Pro osoby toužící po klidu a odpočinku
- Pro všechny věkové kategorie
Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.
« předchozí recenze hotelu
další recenze hotelu »
Komentáře
Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu
Obchodní podmínky
Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel),
si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým
mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky,
u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR,
poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru,
dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace.
Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří
a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.
Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má
práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas
Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.
Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení
a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek
https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/),
pakliže ještě není jeho zákazníkem.
Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a
zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.
Zájezdy.cz, a.s.