Napsat recenzi

zhodnocení dovolené 19.6.-26.6.2016

Recenze hotelu Kačjak Holiday Resort Paviliony a Bungalovy ** (Chorvatsko - Kvarner - Dramalj)

Hodnocení:
průměrně: 2,9/5
Vloženo:
Pobyt: červen 2016
Přečteno: 306x
Recenze se líbila: 494 čtenářům
Fotografie: 0
Videa: 0
Komentáře: 0

Pokud nechcete znovu zažít atmosféru a úroveň pionýrského tábora v 80.letech, tento pobyt si nevybírejte. Katastrofa. Popis od cestovní kanceláře vůbec neodpovídal skutečnosti, v podstatě šlo o lživou reklamu.

Ubytování  průměrně (2,5/5)

Postele s proleželými pružinovými matracemi, pavučiny i s pavouky ve všech koutech, skříň čpící zatuchlinou a plísní, sice služba téměř každý den "uklízí" , ale jedná se jen o výměnu ručníku, doplnění toaletního papíru a smetení koštětem hlavní uličky u postele, takže neustále šlapete ve smetí, o koupelně ani nemluvím

Strava a stravování  průměrně (3,9/5)

Polopenze bufetovým způsobem.

Jednotvárná stále se opakující snídaně se slabým výběrem nejlevnějších potravin( jeden druh tvrdého sýra a salám typ junior, bílá veka, vejce na tvrdo, marmelády, nugeta ), bez ovoce a čehokoliv, čemu by se dalo říkat chutná strava.

Večeře: zeleninový bufet= okurka, rajče, hlávkový salát,občas zelí nebo červená řepa

Polévka-vodová

Hlavní jídla dvě až tři, ale opět úroveň školních jídelen, rozvařené těstoviny i zelenina, šedá bramborová kaše apod. Pokud jedno jídlo brzy docházelo, přišel kuchtík s hrncem vody s jíškou a před zraky klientů naředil zbytek např. guláše, promíchal a naléval dál.

V neposlední řadě šílená kultura stolování. Vůbec nebyly měněné ubrusy, takže na konci zájezdu už bylo vše flekaté, špatně umyté talíře, příbory a k pohodě nepřispíval ani věčný boj ve frontách o lepší jídlo.

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (3/5)

Personál byl milý a ochotný, ale musíte si říct úplně o vše, i o věci, které by měli být samozřejmé.

Pláž a moře  průměrně (4,4/5)

Moře krásné, jen by to chtělo vysypávat koše, které přetékaly a mít i někoho, kdo by pláž večer poklidil, ale koupání opravdu super, pokud vám nevadí, že nemáte výhled na širé moře, ale koukáte na Krk. Zase ideální pro malé děti, protože je zde úplná absence vln.

Okolí hotelu  průměrně (3,1/5)

Pavilony jsou umístěny hájku se vzrostlými stromy, což je v horkých dnech příjemné, nicméně jejich okolí je neuklizené, neshrabané staré listí, papírky apod., takže si nepořádek taháte i do pokojů. Vše je hodně do kopce a z kopce, chodníky staré, hrbolaté, kamenité, takže pro osoby se sníženou pohyblivostí nebo jinak bolavé je to tu nevhodné.

Celkový dojem  průměrně (2,9/5)

První dojem byl k pláči, protože za ty peníze a po přečtení reklamy čekáte něco úplně jiného. Pak, pokud si nechcete zkazit dovolenou, to prostě nějak přežijete a modlíte se, aby aspoň vydrželo počasí. Rozhodně za nás Kacjak již nikdy. Byli jsme zde s osmiletým synem a s 75 letým dědou a bylo to opravdu velké rozčarování. Nicméně třeba to v hlavní sezoně funguje jinak. Tu jsme nezažili.

Tento hotel nedoporučuji doporučuje 9
z 15 recenzentů

Hotel je vhodný pro:

  • Pro mládež

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »

Komentáře

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Umístění hotelu

Kvarner - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání