Napsat recenzi

Zklamání

Recenze hotelu Mediteran Hotel Aminess *** (Chorvatsko - Kvarner - Crikvenica)

Hodnocení:
průměrně: 3,8/5
Vloženo:
Pobyt: srpen 2018
Přečteno: 491x
Recenze se líbila: 291 čtenářům
Fotografie: 0
Videa: 0
Komentáře: 0

Pokud si plánujete dovolenou předem, tak si rozhodně vyberte jiný hotel. Dorazili jsme do hotelu, na recepci po nás samozřejmě chtěli naše doklady s tím, že si je za hodinu máme vyzvednout. Rozhodli jsme se, že si doklady vyzvedneme až večer. Večer byla recepci jiná paní, která nám řekla, že musíme nejdříve zaplatit ubytování, aby nám doklady vrátila (aha?). To bylo první, co nás zaskočilo. Dalším překvapením byla cena za parkování. Za jeden den zde zaplatíte krásných 15 euro za to, že můžete stát před jejich hotelem.

Ubytování  průměrně (3,5/5)

Pokoje standard, ale novotou rozhodně nevoní.

Strava a stravování  průměrně (4,2/5)

Snídaně. No, co dodat, nejlevnější "šunky", které v obchodě najdete, kafe.. ani nevím, zda se to dalo nazvat kafem, "džus" chutnal jak když pijete sirup atd. No, ovoce a zelenina je asi zbytečná a moc drahá, takže vám nezbyde nic jiného, než si dát ty supr kvalitní šunky a ovoce a zeleninu si zajít koupit do supermarketu. Zde ji k snídani nenajdete.

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (4/5)

Prý je v hotelu Wi-Fi! Asi někde jo, ale na pokojích teda rozhodně není.

Co se týká personálu, raději je moc neotravujte a na nic se neptejte.

Pláž a moře  průměrně (4/5)

Jedinou výhodou je, že je moře a pláž blízko.

Celkový dojem  průměrně (3,8/5)

Hotel rozhodně nedoporučuji!!!

Tento hotel nedoporučuji doporučuje 4
z 6 recenzentů

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »

Komentáře

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Umístění hotelu

Kvarner - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání