Úplná spokojenost
Recenze hotelu Delfin Hotel Plava Laguna ** (Chorvatsko - Istrie - Zelena Laguna)
Hodnocení: |
průměrně:
3,6/5
|
Autor: |
Kondyskovi |
Vloženo: |
6. 7. 2016 |
Pobyt: |
červen 2016 |
Přečteno: |
381x |
Recenze se líbila: |
541
čtenářům |
Fotografie: |
0 |
Videa: |
0 |
Komentáře: |
2 |
Příjemných pár dnů v krásném okolí hotelu,moře i bazén krásně teplé a přístupné,hotelové služby a personál na úrovni.Byli jsme spokojeni,určitě se sem vrátíme.Kondyskovi
Ubytování
průměrně
(3,3/5)
Spokojenost
Strava a stravování
průměrně
(3,6/5)
Vybavení, služby a personál hotelu
průměrně
(3,5/5)
Spokojenost
Pláž a moře
průměrně
(4/5)
Okolí hotelu
průměrně
(4,1/5)
Celkový dojem
průměrně
(3,6/5)
Super
Tento hotel bych doporučil(a) svým nejlepším kamarádům |
doporučuje 59 z 87 recenzentů |
Hotel je vhodný pro:
- Pro všechny věkové kategorie
Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.
« předchozí recenze hotelu
další recenze hotelu »
Komentáře
Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu
Obchodní podmínky
Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel),
si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým
mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky,
u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR,
poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru,
dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace.
Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří
a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.
Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má
práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas
Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.
Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení
a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek
https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/),
pakliže ještě není jeho zákazníkem.
Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a
zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.
Zájezdy.cz, a.s.
Marie Hladíková: hotel Delfin - 9. 8. 2016 15:07
Před dvěma dny jsme se vrátili z dovolené v tomto hotelu, je pěkný, čistý, personál příjemný, až na stravu. Měli jsme dokoupené i obědy a to jsme asi neměli dělat. Převážně to byly nějak doupravené přebytky od večeře. I večeře nestály za nic, tvrdá masa, po nokách nám bylo špatně a každý je vracel. Kachna v Chorvatsku má asi jenom křídla a opět tvrdá. Ryby v různých omáčkách také nikoho nenadchly. Hlavně si dejte pozor na autobusovou dopravu firmy Gumdrop mají specifický styl přepravy, budou vás přehazovat rozespalé , třeba ve 2h v noci z autobusu do autobusu, s dětmi a kufry, Děs, již nikdy ! reagovat