Apartmány
Recenze hotelu Polynesia Apartmány Plava Laguna *** (Chorvatsko - Istrie - Katoro)
Hodnocení: |
průměrně:
3,2/5
|
Autor: |
Monika |
Vloženo: |
17. 7. 2022 |
Pobyt: |
červenec 2022 |
Přečteno: |
221x |
Recenze se líbila: |
126
čtenářům |
Fotografie: |
1 |
Videa: |
0 |
Komentáře: |
1 |
-
Leze to tu každý večer a je jich hodně brrrr
Tak za mě už na toto místo vzivote ne od začátku velké zklamání opravdu velké ubytování jsme měli od 2hodin a ubytovali nás vpul 7 večer. Sekurity narecepci nepříjemný. Pokoj tak na 5minus špína bordel a leze tu všelijaka havěť fuuj a jídlo stále stejné u polopenze kveceri žádný pití a obsluha tě restaurace kde máme zaplacenou polopenzí tak nepříjemná nekomunikativni zamračená a stále naštvaná prome nejhorší dovolená nasvete.
Ubytování
průměrně
(3,1/5)
Špína vše staré no prostě hnus
Strava a stravování
průměrně
(3,8/5)
Tak na půl hvezdy
Vybavení, služby a personál hotelu
průměrně
(3,2/5)
Sileny
Pláž a moře
průměrně
(3,5/5)
Nic moc
Okolí hotelu
průměrně
(3,9/5)
Nic moc
Celkový dojem
průměrně
(3,2/5)
Šílený už nikdy více
Tento hotel nedoporučuji |
doporučuje 15 z 28 recenzentů |
Hotel je vhodný pro:
Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.
« předchozí recenze hotelu
další recenze hotelu »
Komentáře
Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu
Obchodní podmínky
Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel),
si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým
mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky,
u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR,
poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru,
dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace.
Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří
a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.
Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má
práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas
Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.
Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení
a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek
https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/),
pakliže ještě není jeho zákazníkem.
Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a
zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.
Zájezdy.cz, a.s.
MR: Bylo to tak vždy! - 18. 7. 2022 7:07
Když si predstavite pivo 1deci v plastu ,žebrat o vodu na vše stát frontu za pět tisíc osoba den a rozhazovat baksis .Byli jsme v Umagu ,Katoro,leželi jsme na panelech - jejich pláž! Ale stejně je to i v Řecku, prostě vyhozené peníze.Fronty na letištích,dálnicích a školní jídelna je luxus proti AI reagovat