Více nikdy
Recenze hotelu Horský hotel Jelenovská (Česko - Zlínský kraj - Valašské Klobouky)
Hodnocení: |
průměrně:
3,8/5
|
Autor: |
Petra |
Vloženo: |
14. 4. 2024 |
Pobyt: |
duben 2024 |
Přečteno: |
3x |
Recenze se líbila: |
50
čtenářům |
Fotografie: |
0 |
Videa: |
0 |
Komentáře: |
2 |
Tato recenze je pravděpodobně ovlivněna vztahem jejího autora k provozovateli hotelu.
Otřesná obsluha, nechutné jídlo, zkažená zelenina, uzenina, vulgární kuchař, špína, smrad z kanalizace v pokojích, klamání hostů na internetu, bazén není zdarma, vedoucí bez empatií, nadává hostům, číšník místo obsluhy sleduje televizi, špinavé nádobí, sklenice, hrnečky
Ubytování
průměrně
(4/5)
Podprůměrné
Strava a stravování
průměrně
(3,9/5)
Nevyhovující
Vybavení, služby a personál hotelu
průměrně
(4/5)
Zastaralé, podprůměrné, vulgární
Sjezdovky, lyžařské tratě a vleky
průměrně
(3/5)
Lesy příjemné
Okolí hotelu
průměrně
(4,8/5)
Nádherné
Celkový dojem
průměrně
(3,8/5)
Hrůza
Tento hotel nedoporučuji |
doporučuje 27 z 40 recenzentů |
Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.
« předchozí recenze hotelu
další recenze hotelu »
Komentáře
Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu
Obchodní podmínky
Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel),
si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým
mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky,
u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR,
poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru,
dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace.
Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří
a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.
Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má
práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas
Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.
Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení
a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek
https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/),
pakliže ještě není jeho zákazníkem.
Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a
zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.
Zájezdy.cz, a.s.
Eva Malatinská : Reakce - 14. 4. 2024 20:42
Dobrý den, je nám líto Vaší nespokojenosti, ač je ojedinělá, prosetrime případná pochybení. Potraviny, které se daného dne nesní řádně i s doklady likvidujeme, je tedy nemožné, aby se dostaly k hostům jakékoliv nečerstvé. Bazén zdarma je ke každému běžnému pobytu, tento pobyt byl pro neziskovou organizací pěstounů za poloviční cenu a s vedoucí organizace bylo dohodnuto za tuto cenu jen ubytování a strava, s tím že si hosté wellness budou platit samostatně dle individuálního zájmu. Poškodit hotel je velmi snadné, ale z naší strany proběhlo vše dle dohodnutého. reagovat