Špatné hodnocení
Recenze hotelu Horský hotel Jelenovská (Česko - Zlínský kraj - Valašské Klobouky)
Hodnocení: |
průměrně:
3,8/5
|
Autor: |
Josef Hoclák |
Vloženo: |
30. 8. 2024 |
Pobyt: |
srpen 2024 |
Přečteno: |
2x |
Recenze se líbila: |
37
čtenářům |
Fotografie: |
0 |
Videa: |
0 |
Komentáře: |
1 |
Uz jsme se dvakrát zklamali.Bylo zavřeno a přitom chtělo dovnitř více lidí na jidlo a pití.Podle dalších známých je to podvodné lákání na krásnou přírodu.Bohužel vevnitř všechno špatně.
Ubytování
průměrně
(4/5)
Nebyli jsme.Jenom jsme se chtěli najist a napít a zavřeno.
Strava a stravování
průměrně
(3,9/5)
Nic zavřeno
Vybavení, služby a personál hotelu
průměrně
(4/5)
Mic zavřeno
Sjezdovky, lyžařské tratě a vleky
průměrně
(3/5)
Nic zavřeno
Okolí hotelu
průměrně
(4,8/5)
Nádherné!
Celkový dojem
průměrně
(3,8/5)
Velice špatný
Tento hotel nedoporučuji |
doporučuje 28 z 41 recenzentů |
Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.
« předchozí recenze hotelu
další recenze hotelu »
Komentáře
Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu
Obchodní podmínky
Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel),
si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým
mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky,
u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR,
poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru,
dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace.
Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří
a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.
Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má
práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas
Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.
Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení
a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek
https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/),
pakliže ještě není jeho zákazníkem.
Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a
zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.
Zájezdy.cz, a.s.
Ivan: Super logika.... - 31. 8. 2024 12:41
Zklamání z uzavřené provozovny sice docela chápu, ale kvůli tomu faktu hodnotit špatně vše, co nebylo ani možno posoudit ? Objektivním záporem je jenom fakt, že ta informace o uzavření není veřejně prezentována - špatné je tedy jen chování majitele či nájemce. reagovat