Hotel Energetik - velká spokojenost
Recenze hotelu Wellness hotel Energetic **** (Česko - Zlínský kraj - Rožnov pod Radhoštěm)
Hodnocení: |
průměrně:
3,7/5
|
Autor: |
Ivka |
Vloženo: |
13. 7. 2012 |
Pobyt: |
červenec 2012 |
Přečteno: |
992x |
Recenze se líbila: |
623
čtenářům |
Fotografie: |
0 |
Videa: |
0 |
Komentáře: |
1 |
S hotelem jsme byly maximálně spokojeni.
Ubytování
průměrně
(4,1/5)
Krásné a nově vybavené pokoje.
Strava a stravování
průměrně
(4,1/5)
Vybavení, služby a personál hotelu
průměrně
(3,8/5)
Hotelovým hostům je k dispozici welness, který zahrnuje bazén, vířivku a 2 sauny. Pouze mám výtku k bazénu, ve kterém je studená voda.
Sjezdovky, lyžařské tratě a vleky
průměrně
(4,1/5)
Okolí hotelu
průměrně
(4,5/5)
Celkový dojem
průměrně
(3,7/5)
Hotel se nachází v klidném místě v Rožnově pod Radhoštěm. Hotel je nově zrekonstruován a nabízí výborné služby. Hotel je určen hlavně pro relaxaci a klid. Není v něm moc živo. Strava byla výborná.
Tento hotel bych doporučil(a) svým nejlepším kamarádům |
doporučuje 21 z 32 recenzentů |
Hotel je vhodný pro:
- Pro osoby toužící po klidu a odpočinku
- Pro rodiny s dětmi
Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.
další recenze hotelu »
Komentáře
Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu
Obchodní podmínky
Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel),
si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým
mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky,
u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR,
poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru,
dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace.
Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří
a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.
Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má
práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas
Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.
Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení
a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek
https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/),
pakliže ještě není jeho zákazníkem.
Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a
zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.
Zájezdy.cz, a.s.
hosté: neočekávané překvapení - 9. 1. 2013 20:30
Již po několikáté jsme navštívili tento hotel a velice rádi se vraceli. Opravdu krásné ubytování i služby. Personál více než na ****hvězdy. Po roce jsme se opět vrátili na víkend. Úslužnost recepce na 1. Pokoje také až ne to že paní pokojská si asi schovává potřeby 4* pokoje pod stromeček /mýdla,šamp..atd/ To by nám bylo vcelku jedno, ale dodržovat by se tyto věci měli pokud je to standart hotelu. Bazén a zázemí fajn jako vždy. Bohužel při příchodu na večeři jsme se začali divit. Slečna servírka zmatená a pan číšník poletoval po hotelu jen né na restauraci, když nás milostivě zaregistrovali po 15 minutách obsluha jako v hospodě ani jsme neměli usazení či číslo pokoje na stole. předkrm budiž:1/2 plněného vejce tavným sýrem..saláty nikde také bývalý standart..polévka z kostky a mražené zeleniny. pln.řízek s kaší jako z jídelny..chtově velikostí a podáváním..mé těstoviny se Penne s kuřecím masem na smetaně s listov. špenátem??studené těstoviny nalitý rozmražený špenát a kdybych počítala drobečky masa tak jedna kostka..dezert měl být perník ale už po obdržení hlav.chodu jsme se zvedli a odešli.Po otázce co se stalo s vynikajícími číšníky jako z 5* hotelu kteří vás pomalu pronásledují s drinkem až na toaletu a kuchyní, jsem obdržela odpověď že se to za rok hodně zhoršilo a oni o tom vědí. Ihned ráno jsme odjeli...protože za 5000,-spát dvě noci na pěkném pokoji? Existují i jiné varianty :-) Moc nás to zklamalo a kdo byl v minulosti a teď 12.měsíc.2012 pochopí..Opakovat již nebudeme. reagovat