Už nikdy
Recenze hotelu Hotel Pohoda **** (Česko - Zlínský kraj - Pozlovice)
Hodnocení: |
průměrně:
3,9/5
|
Autor: |
Barbora Benešová |
Vloženo: |
19. 6. 2022 |
Pobyt: |
červen 2022 |
Přečteno: |
116x |
Recenze se líbila: |
132
čtenářům |
Fotografie: |
0 |
Videa: |
0 |
Komentáře: |
1 |
Hotel je strašný. Zákazník je na posledním místě. Za 1. Cítíte se zde jako v domově důchodců. Důchodci zde mají výhodné balíčky takže tvoří 95%klientely. Bohužel já jako plně platící jsem si nesměla v restauraci sednout kde chci, ale byla jsem socialisticky naváděná kde mohu. Personál je strašný až na jednu paní uklízečku. V bazénu - jacuzzi hodiny leží důchodci. Pohodu zde najde jen člověk který má nulové nároky. Jídlo průměrné jako v závodní jídelně v době Stalina. Recepční nakyslá jako dozorkyne v Terezínu. No klid v noci nula. Venkovní klimatizace jede naplno a v sobotu svatba živá hudba. Nikdy více.
Ubytování
průměrně
(3,9/5)
Nekvalitní postele, retro, smrad
Strava a stravování
průměrně
(4,3/5)
Vybavení, služby a personál hotelu
průměrně
(3,6/5)
Personál nic moc
Sjezdovky, lyžařské tratě a vleky
průměrně
(4/5)
Okolí hotelu
průměrně
(4,5/5)
Celkový dojem
průměrně
(3,9/5)
Nikdy více depresivní
Tento hotel bych doporučil(a) svým nejlepším kamarádům |
doporučuje 8 z 11 recenzentů |
Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.
« předchozí recenze hotelu
další recenze hotelu »
Komentáře
Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu
Obchodní podmínky
Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel),
si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým
mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky,
u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR,
poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru,
dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace.
Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří
a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.
Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má
práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas
Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.
Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení
a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek
https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/),
pakliže ještě není jeho zákazníkem.
Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a
zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.
Zájezdy.cz, a.s.
Jana: Dotaz - 20. 6. 2022 8:22
Dobrý den, omlouvám se, nedá mi to, nespletla jste si název hotelu? Nemá být Vaše recenze k hotelu Harmonie, jehož název má podobný význam a nachází se také v Luhačovicích-Pozlovicích? V hotelu Pohoda jsem byla několikrát a řadím ho mezi nejlepší hotely v Luhačovicích (vyzkoušeno cca 9). reagovat