Napsat recenzi

Špatný personál

Recenze hotelu Hotel Adamantino *** (Česko - Zlínský kraj - Pozlovice)

Hodnocení:
průměrně: 3,3/5
Vloženo:
Pobyt: květen 2019
Přečteno: 152x
Recenze se líbila: 262 čtenářům
Fotografie: 0
Videa: 0
Komentáře: 0

Nájemce hotelu nabral asi personál , který nemá o službách ani ponětí. Obsluha je velmi špatná pomalá a neochotná.

Wellnes je naopak - zde jsou příjemní a ochotní.

Ubytování  průměrně (3,1/5)

Dobré, ale neodpovídá tříhvězdičkovému hotelu ( vybavením)

Strava a stravování  průměrně (3,3/5)

Chuťově a množstevně velmi dobré. Snídaně bez výhrad , mimo pomalého doplňování. Stále se na něco čeká.

Večeře jsou dobré, ale opět pomalé a neochotné doplňování. Není čeho se napít, protože personál jen odebírá použité nádobí. Pro pití si musí jít každý sám do baru. Vrcholem špatného přístupu je ovšem to, že když je již v 3hvězd. hotelu i večeře samoobslužná ,( ještě jsem se s tím nesetkal) tak musí být k dispozici tácky na nádobí, aby si host mohl odnést jídlo najednou a ne chodit 2x až 3x, protože normální člověk neodnese polévku,hlavní jídlo salát a zákusek .

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (3,3/5)

Vybavení dobré, ale personál hotelu špatný, neochotný a bez zájmu.

Naopak personál wellnes je výborný.

Okolí hotelu  průměrně (4,5/5)

Krásné.

Celkový dojem  průměrně (3,3/5)

Mírné rozčarování. Po tom jaké jsem dostal informace od hostů z doby cca -10 let jsem byl nemile překvapen.

Tento hotel nedoporučuji doporučuje 28
z 50 recenzentů

Hotel je vhodný pro:

  • Pro rodiny s dětmi
  • Pro osoby toužící po klidu a odpočinku
  • Pro všechny věkové kategorie

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »

Komentáře

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Umístění hotelu

Zlínský kraj - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání