Napsat recenzi

relaxační víkend

Recenze hotelu Hotel Adamantino *** (Česko - Zlínský kraj - Pozlovice)

Hodnocení:
průměrně: 3,3/5
Vloženo:
Pobyt: únor 2016
Přečteno: 415x
Recenze se líbila: 564 čtenářům
Fotografie: 0
Videa: 0
Komentáře: 0

V termínu 19. – 21. 2. 2016 jsme přes Vykupón využili nabídku relaxačního víkendu v hotelu Adamantino.

Ubytování  průměrně (3,1/5)

Nutno říct, že hotel opravdu zaspal v hluboké totalitě. Jelikož nejsme z těch, kteří tráví čas u televize na pokoji, nevadilo nám, že je na pokoji televize přesně taková, jaká se umisťuje do dálkových autobusů. Že bude v tříhvězdičkovém hotelu chybět na pokoji lednička s případným minibarem, to nám také nevadilo, jelikož jsme si řekli, že zajdeme večer posedět do baru, který je součástí hotelu. Překvapilo nás však několik věcí. V koupelně fén, který si nevybavuji ani v hluboké totalitě (hadice od vysavače ukončena lehce proudícím teplým vzduchem), s jehož pomocí nebylo jednoduché mokré vlasy usušit. Dveře dělící pokoj od předsíně byly vysazené - prostě tam nebyly, dveře od balkónu a okna – chvíli jsem si připadal jako na ubytovně sociálně slabých lidí, kde v rámci svého zaměstnání vykonávám sociální šetření. Lůžkoviny, které v dnešní době nejsou snad už ani v dřevěných chatkách nejlevnějších kempů. Prezentované vysokorychlostní WIFI – nevím, proč takto klamou, neboť to není pravda. Internetové připojení velmi slabé a neskutečně pomalé. Nevadí, řekl jsem si, stejně zde budeme jenom přespávat. Myšlenku na to, že cena za pokoj na jednu noc pro jednu osobu vychází okolo 1800,- Kč, jsem v tu chvíli raději vytěsnil.

Strava a stravování  průměrně (3,3/5)

Stravování probíhá v jídelně. Zde jsem si připadal jako na skautském táboře. Jídelna z větší části poloprázdná, přesto jsme museli sedět u předem daného stolu společně s cizími lidmi z dalšího pokoje. Není nijak příjemné u jídla poslouchat cizí rozhovor, stejně jako si spolu povídat, když vedle nás jí a poslouchají neznámí lidé. Člověk má chuť posedět, ale byl jsem rád, když jsme měli po jídle. Nejsem nijak náročný, ale toto mi opravdu přijde z doby ROH zájezdů, kdy měli všichni na pokyn povinnost se družit a bavit. Perlou toho všeho bylo, když se po dobu stravování z kuchyně ozývaly hlasité výbuchy smíchu, v případě druhé večeře zas naopak nadávky a sprostá slova. Alespoň obsluha u jídla byla příjemná a profesionální.

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (3,3/5)

Následovalo však něco, co bylo jak ze zlého snu. Odpoledne jsme si zašli na kávu do hotelového Snack Baru. Říkám si, kde si ti lidé večer sednou, když jsou v tomto jediném baru na celém hotelu pouze tři stolečky? No, naštěstí zde momentálně nikdo není, a tedy jsme zasedli. Objednali jsme si dvě kávy se zákuskem a následně pivo. Obsluhoval nás jistý pan Ludvík. Po pěti minutách jsem dostal kávu. Druhá káva nám byla dodána po dalších pěti minutách. Zákusek, který jsme si objednali proto, abychom si ho mohli dát ke kávě, nám byl dodán po minimálně deseti minutách, kdy už jsme měli kávu téměř dopitou. Slovo „prosím“ při servírování kávy či zákusku šlo panu Ludvíkovi přes rty opravdu ztěžka, pouze něco zamumlal pod nosem. Jelikož jsem měl již kávu dopitou, čekal jsem, že odnese prázdné nádobí. Zbytečně. Jím zákusek a koukám se, jak celou dobu „točí“ jedno pivo. Opravdu mě vytočil styl točení piva, kdy je pivo z půli načepováno a pak stojí rozčepované, zatímco si pan Ludvík utírá skleničky, chodí odnikud nikam, tváří se velmi neochotně, a ve chvíli, kdy je ve sklenici z piva skoro „koza“, dočepuje a zakončí to zpětným chodem pípy tak, aby tam byla alespoň nějaká pěna. Pivo mi po 15 minutách, kdy jsme seděli v celém baru úplně sami, přinesl a z huby nevypustil nic. Při placení, kdy jsem si nechal vrátit peníze do poslední koruny, mi tento pan Ludvík arogantně hodil drobné na stůl. Stejnou zkušenost s panem Ludvíkem pak prodělali také naši sousedé u stolu, tudíž se nejednalo o ojedinělý incident. Z baru jsme odcházeli s provinilým pocitem, že jsme si vůbec dovolili sem přijít a něco si objednat. Úmysl si sem zajít večer a nechat zde své peníze, jsme okamžitě zavrhli, a během celého pobytu jsme tam již neměli chuť zajít.

Okolí hotelu  průměrně (4,5/5)

Okolí krásné.

Celkový dojem  průměrně (3,3/5)

Abych tedy shrnul svoji kritiku - neochotný, arogantní a nepříjemný pan Ludvík nám tento pobyt výrazně zkazil. Nebýt jím tak nesmírně znechuceni hned na začátku pobytu, nad ostatními nedostatky bychom jednoduše mávli rukou. Takový přístup obsluhy bych čekal ve třetí cenové relaci, ne v hotelu, kde by měl člověk za své peníze právem očekávat přívětivý přístup a ochotu veškerého personálu.

Pobyt na tomto hotelu nedoporučuji. Služby a vybavení, co se pokojů týče, s lepší obsluhou v baru, najdete v lepším penzionu za 600 Kč na osobu. Veliké zklamání a nikdy více.

Tento hotel nedoporučuji doporučuje 28
z 50 recenzentů

Hotel je vhodný pro:

  • Pro starší a méně pohyblivé osoby

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »

Komentáře

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Umístění hotelu

Zlínský kraj - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání