Hrůza kam se podíváš
Recenze hotelu Hotel Baťov *** (Česko - Zlínský kraj - Otrokovice)
Hodnocení: |
průměrně:
2,1/5
|
Autor: |
Marie |
Vloženo: |
21. 9. 2017 |
Pobyt: |
září 2017 |
Přečteno: |
488x |
Recenze se líbila: |
362
čtenářům |
Fotografie: |
0 |
Videa: |
0 |
Komentáře: |
1 |
Jsme obyčejní pracující lidé a chceme podporovat dobré české podnikatele. V Otrokovicích jsme ovšem tvrdě narazyli.
Ubytování
průměrně
(2/5)
Nedovírají dveře na terasu. Protékající WC-asi běžný standart. Popraskené omítky kam se podíváš. V koupelně plíseň.
Strava a stravování
průměrně
(1,6/5)
Místo bufetových stolů, které jsme si zaplatili, servírka přinesla 2párečky, které člověk musel hledat. Kávovar nefunguje. Máslíčka a marmeládky na příděl.
Vybavení, služby a personál hotelu
průměrně
(2,3/5)
Vybavení pamatuje s. Husáka.
Okolí hotelu
průměrně
(3,2/5)
Pan BAťa se nemá za co stydět měl skvělou myšlenku
Celkový dojem
průměrně
(2,1/5)
Už nikdy Jižní moravu mám ráda jihomoraváky zbožňuju ale Baťov byl veliký omyl.
Tento hotel nedoporučuji |
doporučuje 2 z 12 recenzentů |
Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.
další recenze hotelu »
Komentáře
Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu
Obchodní podmínky
Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel),
si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým
mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky,
u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR,
poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru,
dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace.
Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří
a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.
Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má
práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas
Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.
Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení
a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek
https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/),
pakliže ještě není jeho zákazníkem.
Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a
zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.
Zájezdy.cz, a.s.
Jaroslav Bezucha: Děs běs - 26. 6. 2019 17:32
Lidi prosímvás vemte velkou oklikou tento hotel,protože jídlo ubytování,personál,jedna katastrofa.první co je potřeba vyměnit ředitele,který nemá ánunk co má za personal.Škoda slov. reagovat