Kladné hodnocení
Recenze hotelu Lázeňský léčebný dům Praha *** (Česko - Zlínský kraj - Luhačovice)
Hodnocení: | |
---|---|
Autor: | Irena Mašková |
Vloženo: | 17. 5. 2018 |
Pobyt: | květen 2018 |
Přečteno: | 325x |
Recenze se líbila: | 289 čtenářům |
Fotografie: | 0 |
Videa: | 0 |
Komentáře: | 1 |
Po přečtení starších recenzí jsem měla docela obavu, ale po nástupu na pobyt jsem byla mile překvapena. Takže jsou dvě možnosti, buď se toho opravdu za celkem krátkou dobu velice moc změnilo a nebo hodnocení psali více méně negativističtí lidé.
Ubytování
Útulné, čisté, udržované. Běžné závady se odstraňují ihned a po dobu procedur, takže mne ani nikdo nerušil.
Strava a stravování
Strava dobrá. Velice kladně hodnotím i to že se nepoužívají náhražky a polotovary.
Strava je lehká, spíše dietnější. Super je salátový bar.
Hlavně to není jako na některých jiných podnicích v Luhačovicích kde jsem se občas vracela do školních let - UHO kam se podíváš.
Vybavení, služby a personál hotelu
Něco je starší něco je nové, ale nic není rozbyté a vše tak nějak zapadá do stylu hotelu.
Personál je ochotný a v rámci možností i milý.
Služby jsou dostačující, bežnému člověku.
Sjezdovky, lyžařské tratě a vleky
Okolí hotelu
Kterýmkoliv směrem jsem se vydala bylo krásně. Lidé si zde své bydlení udržují a příroda je úžasná.
Asi by to chtělo nějak překomponovat lázeňskou zónu, ta zůstává v letech 1920-1950.
Celkový dojem
Já jsem byla opravdu spokojená. Příště pokud to vyjde chci zase na Prahu.
Tento hotel bych doporučil(a) svým nejlepším kamarádům | doporučuje 63 z 123 recenzentů |
Hotel je vhodný pro:
- Pro osoby toužící po klidu a odpočinku
- Pro starší a méně pohyblivé osoby
- Pro všechny věkové kategorie
Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.
« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »
Marcela Výsmeková: Odpověď na hodnocení. - 28. 5. 2018 13:37
Dobrý den, paní Mašková. Děkujeme za Vaše hodnocení. Vždy nás potěší objektivnost a ve Vašem případě také "odhalení" některých recenzentů. Ano, mnohdy jsou to lidé negativističtí s cílem vždy si stěžovat a vždy najít chybu. Ještě jednou děkujeme a těšíme se na vaši příští návštěvu. reagovat