Napsat recenzi

Hotel Palace****

Recenze hotelu Lázeňský Hotel Palace **** (Česko - Zlínský kraj - Luhačovice)

Hodnocení:
průměrně: 1,7/5
Vloženo:
Pobyt: srpen 2024
Přečteno: 2x
Recenze se líbila: 39 čtenářům
Fotografie: 0
Videa: 0
Komentáře: 0

Hotel se honosí 4 hvězdičkami, což neodpovídá skutečnosti.

Ubytování  průměrně (2/5)

Ubytování - pro osoby na KLP nevhodné řešení sociálního zařízení- vana místo sprchovacího koutu, zatahovací závěs ve vaně špinavý na okraji s plísni. Starší vybavení pokoje, nedovírající dvířka skříněk, starý na půl funkční ventilátor, katastrofálně špinavý koberec, na balkoně chybějící markýza, nebo jakékoliv zastřešení - slunce praží celý den, v pokoji naprosto nedýchatelno - bez klimatizace. Posezení na balkoně - rozpadající se křesla.

Strava a stravování  průměrně (3/5)

Skvělý výběr jídla, vše velmi dobře dochuceno a příjemný, ochotný personál jak v jídelně, tak i v baru. Tady není naprosto co vytknout, spokojenost.

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (2,3/5)

V hotelu zcela chybí fontánky s vodou, zvlášť v letních měsících a po procedurách je pitný režim základ, v žádných společných prostorách není funkční klimatizace, kde by se dalo alespoň trochu ochladit, byť u vstupu do jídelny a směrem k baru je na dveřích vylepen leták s upozorněním " Prosím zavírat, prostor je klimatizován" toto je opravdu úsměvný.

Bazén lze využít jen za poplatek a v sobotu odpoledne a celou neděli není přístupný vůbec.

Po celou dobu pobytu je v hotelu absence jakékoliv kulturního vyžití, bez animačních programů.

Recepční v hotelu naprosto bez úsměvu, bez očního kontaktu, při příjezdu vysvětlí jen základní informace o ubytování, předají pokojovou kartu, kde jsou časy stravování, ale chybí další informace týkající se provozu lázni, pohybu po hotelu, kde můžete jen v županu, kde ne apod., vše zjišťujete až v průběhu od ostatních již déle ubytovaných hostů.

!!Zcela neprofesionální, arogantní chování lázeňské lékařky MUDr. Veroniky Minárikové, nekomunikativní, při návštěvě nabýváte dojmu, že ji ta práce nebaví a jen jí obtěžujete a zdržujete, chybí jakákoliv empatie.

Ordinační hodiny paní doktorky jsou uvedeny od 7:00, paní doktorka přichází za 3 minuty 7 do ordinace, v 7:10 vychází s hrnkem a jde si pro kávu/čaj a pacienti stále čekají. V tento den její ordinace začala fungovat až před půl osmou, tato arogance je výsměchem všem pacientům!!

Naopak bych ráda vyzvedla obsluhující personál v jídelně, nebo baru naprosto profesionální, usměvaví a ochotní, ale bohužel ti to nezachrání.

Okolí hotelu  průměrně (4/5)

Krásné okolí na příjemné procházky, v blízkosti hotelu cca 100m krásna promenáda, spousta malých obchůdku se suvenýry, kulturní akce v různých okolních společenských domech, dostatek restaurací, cukráren, divadlo s příjemným programem, nedaleko se nachází Luhačovická přehrada s možnosti dojezdu autobusem.

Celkový dojem  průměrně (1,7/5)

Shrnutí celkové dojmu - tento hotel již nikdy nenavštívím a ani ho nikomu nedoporučím, pro mně obrovské zklamání jak v ubytování, vybavení hotelu a hlavně v přístupu lékařky k lidem.

Tento hotel nedoporučuji doporučuje 0
z 3 recenzentů

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »

Komentáře

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Zlínský kraj - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání