Hotel Palace****
Recenze hotelu Lázeňský Hotel Palace **** (Česko - Zlínský kraj - Luhačovice)
Hodnocení: | |
---|---|
Autor: | ZD |
Vloženo: | 29. 8. 2024 |
Pobyt: | srpen 2024 |
Přečteno: | 2x |
Recenze se líbila: | 34 čtenářům |
Fotografie: | 0 |
Videa: | 0 |
Komentáře: | 0 |
Hotel se honosí 4 hvězdičkami, což neodpovídá skutečnosti.
Ubytování
Ubytování - pro osoby na KLP nevhodné řešení sociálního zařízení- vana místo sprchovacího koutu, zatahovací závěs ve vaně špinavý na okraji s plísni. Starší vybavení pokoje, nedovírající dvířka skříněk, starý na půl funkční ventilátor, katastrofálně špinavý koberec, na balkoně chybějící markýza, nebo jakékoliv zastřešení - slunce praží celý den, v pokoji naprosto nedýchatelno - bez klimatizace. Posezení na balkoně - rozpadající se křesla.
Strava a stravování
Skvělý výběr jídla, vše velmi dobře dochuceno a příjemný, ochotný personál jak v jídelně, tak i v baru. Tady není naprosto co vytknout, spokojenost.
Vybavení, služby a personál hotelu
V hotelu zcela chybí fontánky s vodou, zvlášť v letních měsících a po procedurách je pitný režim základ, v žádných společných prostorách není funkční klimatizace, kde by se dalo alespoň trochu ochladit, byť u vstupu do jídelny a směrem k baru je na dveřích vylepen leták s upozorněním " Prosím zavírat, prostor je klimatizován" toto je opravdu úsměvný.
Bazén lze využít jen za poplatek a v sobotu odpoledne a celou neděli není přístupný vůbec.
Po celou dobu pobytu je v hotelu absence jakékoliv kulturního vyžití, bez animačních programů.
Recepční v hotelu naprosto bez úsměvu, bez očního kontaktu, při příjezdu vysvětlí jen základní informace o ubytování, předají pokojovou kartu, kde jsou časy stravování, ale chybí další informace týkající se provozu lázni, pohybu po hotelu, kde můžete jen v županu, kde ne apod., vše zjišťujete až v průběhu od ostatních již déle ubytovaných hostů.
!!Zcela neprofesionální, arogantní chování lázeňské lékařky MUDr. Veroniky Minárikové, nekomunikativní, při návštěvě nabýváte dojmu, že ji ta práce nebaví a jen jí obtěžujete a zdržujete, chybí jakákoliv empatie.
Ordinační hodiny paní doktorky jsou uvedeny od 7:00, paní doktorka přichází za 3 minuty 7 do ordinace, v 7:10 vychází s hrnkem a jde si pro kávu/čaj a pacienti stále čekají. V tento den její ordinace začala fungovat až před půl osmou, tato arogance je výsměchem všem pacientům!!
Naopak bych ráda vyzvedla obsluhující personál v jídelně, nebo baru naprosto profesionální, usměvaví a ochotní, ale bohužel ti to nezachrání.
Okolí hotelu
Krásné okolí na příjemné procházky, v blízkosti hotelu cca 100m krásna promenáda, spousta malých obchůdku se suvenýry, kulturní akce v různých okolních společenských domech, dostatek restaurací, cukráren, divadlo s příjemným programem, nedaleko se nachází Luhačovická přehrada s možnosti dojezdu autobusem.
Celkový dojem
Shrnutí celkové dojmu - tento hotel již nikdy nenavštívím a ani ho nikomu nedoporučím, pro mně obrovské zklamání jak v ubytování, vybavení hotelu a hlavně v přístupu lékařky k lidem.
Tento hotel nedoporučuji | doporučuje 0 z 3 recenzentů |
Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.
« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »