Napsat recenzi

Velikonoce

Recenze hotelu Hotel Harmonie *** (Česko - Zlínský kraj - Luhačovice)

Hodnocení:
průměrně: 2,9/5
Vloženo:
Pobyt: březen 2016
Přečteno: 492x
Recenze se líbila: 458 čtenářům
Fotografie: 0
Videa: 0
Komentáře: 0

Od začatku... Naše rezervace byla velmi zmateně potvrzena, proto jsme se se ještě jednou pro jistotu emailem ujišťovali že je vše v pořátku, což nám bylo potvrzeno. Po příjezdu na recepci nás zmatený personál - 5 pracovíků (brigádníci a jejich dohled?) nebyl schopen ubytovat a nakonec nám doúčtovali částku 6000Kč nad rámec dohodnuté ceny! Představa shánění spoje(o svátcích) a další 6ti hodinová cesta domu nás donutili tuto sumu akceptovat(po 3 hodinách strávených na recepci). Vše s vysvětlením: no jo, to víte, je tu spousta lidí krátce [myšleno zaměstnanci] .

Doufali jsme, že za tuto horentní sumu, nejdražší pobyt co jsme kdy měli a to cestujeme neustále, obdržíme patřičné služby. Omyl! Služby vskutku katastrofální - chaos, levá ruka neví co dělá pravá.

Že na vás v 18 hodin nezbyla večeře? No to víte, oni si někteří chodí 2x i 3x.

Žádné pardón, to se nám ještě nestalo, přístup personálu v jídelně spíše dával tušit že to žádné překvapení není, že to je jejich denní chleba a aby ne, za 3 večery se to stalo 3x.

Jídlo v poledne skončilo opět fiaskem. Objednáme svíčkovou. Za 40minut: svíčková není, dáte si něco jiného nebo nic? (žádné omlouváme se). Hle, chvíli na to přináší k vedlejšímu stolu svíčkouvou(přesto že objednávali po nás). Nakonec můžeme být rádi, jídlo vracejí že je studené a nedá se jíst.

Útrapy dále pokračovaly, toto bylo jen malé přičuchnutí k tomuto shnilému jablku.

Když to shrnu, myslím že se jedná o selhání managementu a zaměstnanci jsou flustrovaní stejně jako hosté

Ubytování  průměrně (3,1/5)

hotel ala 80léta, ale s tím jsme počítali, pokoje čísté

Strava a stravování  průměrně (3,1/5)

snídaně standartní,ale večeře- 17-20 hod., výběr ze 3 menu,v 18hod. nebylo nic. Personál na to reagoval- No to víte, oni si někteří chodí 2x i 3x.

Žádné pardón, to se nám ještě nestalo, přístup personálu v jídelně spíše dával tušit že to žádné překvapení není, že to je jejich denní chleba a aby ne, za 3 večery se to stalo 3x., nouzové řešení řízek- takže po 3 dnech a 3 řízcích, nemůžeme řízek ani vidět

Polévka-první den bramborová, druhý den - kolečka párku v mastné vodě, na čundr dobrý ale v hotelu kde stojí noc 900 kč?. třetí den vývar.

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (2,9/5)

dětský koutek-super

personál podrážděný, jelikož si hodně hostů stěžovalo na stravu

Okolí hotelu  průměrně (4,3/5)

hotel je kousek od přehrady, 2km od kolonády

Celkový dojem  průměrně (2,9/5)

levá ruka neví co dělá pravá

Tento hotel bych doporučil(a) svým nejlepším kamarádům doporučuje 47
z 102 recenzentů

Hotel je vhodný pro:

  • Pro rodiny s dětmi

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »

Komentáře

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Zlínský kraj - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání