Zmatlaný interiér
Recenze hotelu Hotel Mesit *** (Česko - Zlínský kraj - Horní Bečva)
Hodnocení: |
průměrně:
4,2/5
|
Autor: |
Honza |
Vloženo: |
25. 6. 2021 |
Pobyt: |
červen 2021 |
Přečteno: |
127x |
Recenze se líbila: |
161
čtenářům |
Fotografie: |
0 |
Videa: |
0 |
Komentáře: |
0 |
Stavba je pěkná, dobře situovaná a personál milý. Jídlo zdařilé. Interiér hotelu je pomatený slepenec a paskvil.
Ubytování
průměrně
(4,2/5)
Postele správně tvrdé. Ale stěny potažené dost prapodivnou šedou tapetou, které sekunduje obložení šedým laminátem. Neurčitý šedý koberec ode zdi ke zdi, koženková hnědá křesílka a nabobtnané dřevotřískové dveře.
Strava a stravování
průměrně
(4,5/5)
Výborné, při švédských stolech se nešetří.
Vybavení, služby a personál hotelu
průměrně
(4,2/5)
Hotel má starožitný bazén, ale personál dobrý.
Okolí hotelu
průměrně
(4,7/5)
Celkový dojem
průměrně
(4,2/5)
Interiér by zasloužil celý vyhodit a všechno nechutné obložení stropů a stěn spálit. Zařídit pak v autentickém stylu 60. let, což by k hotelu pasovalo.
Tento hotel bych doporučil(a) svým nejlepším kamarádům |
doporučuje 36 z 42 recenzentů |
Hotel je vhodný pro:
- Pro všechny věkové kategorie
- Pro rodiny s dětmi
- Pro osoby toužící po klidu a odpočinku
Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.
« předchozí recenze hotelu
další recenze hotelu »
Komentáře
Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu
Obchodní podmínky
Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel),
si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým
mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky,
u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR,
poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru,
dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace.
Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří
a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.
Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má
práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas
Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.
Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení
a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek
https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/),
pakliže ještě není jeho zákazníkem.
Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a
zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.
Zájezdy.cz, a.s.