Velmi špatná masérka
Recenze hotelu Hotel Mesit *** (Česko - Zlínský kraj - Horní Bečva)
Hodnocení: |
průměrně:
4,2/5
|
Autor: |
Korálky |
Vloženo: |
20. 7. 2019 |
Pobyt: |
červenec 2019 |
Přečteno: |
197x |
Recenze se líbila: |
222
čtenářům |
Fotografie: |
0 |
Videa: |
0 |
Komentáře: |
0 |
Vzhledem k tomu že cena pobytu byla dosti vysoká, jsem očekávala lepší služby od tohoto hotelu, masérka nás nenamasirovala, odbihala si už v průběhu masáže někam ven, a jen doteky rukou na zádech... To nebyla masáž... Pak cisnice nám nacepovala plzeňské pivo, které mělo po vycistenych trubkach být vylito... Tento hotel již nenavstivime, balíček neodpovídal ceně.
Ubytování
průměrně
(4,2/5)
Hrůza a děs
Strava a stravování
průměrně
(4,5/5)
Maly prostor na bufet, lidé se tam tlačili
Vybavení, služby a personál hotelu
průměrně
(4,2/5)
Personál nebyl moc ochotný, snad recepční byl solidní
Celkový dojem
průměrně
(4,2/5)
Už nikdy tento hotel nenavstivime... Bylo to velmi bidne
Tento hotel nedoporučuji |
doporučuje 36 z 42 recenzentů |
Hotel je vhodný pro:
- Pro starší a méně pohyblivé osoby
Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.
« předchozí recenze hotelu
další recenze hotelu »
Komentáře
Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu
Obchodní podmínky
Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel),
si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým
mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky,
u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR,
poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru,
dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace.
Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří
a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.
Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má
práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas
Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.
Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení
a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek
https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/),
pakliže ještě není jeho zákazníkem.
Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a
zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.
Zájezdy.cz, a.s.