Neseriózní jednání
Recenze hotelu Hotel Mesit *** (Česko - Zlínský kraj - Horní Bečva)
Hodnocení: |
průměrně:
4,2/5
|
Autor: |
Josef Čejka |
Vloženo: |
8. 9. 2023 |
Pobyt: |
září 2023 |
Přečteno: |
1x |
Recenze se líbila: |
87
čtenářům |
Fotografie: |
0 |
Videa: |
0 |
Komentáře: |
0 |
I přes objednanou masáž na pátek 17hod. nám byla tato bez, našeho vědomí změněna na sobotu 14hod. Tím pádem to zbouralo celý náš program na víkendový pobyt. Domluva nemožná, pokud masáž odmítnem, tak peníze nevrátí. Jako omluva nabídnuta láhev vína. S díky odmítnuto. Normální
vydírání!!!!! Opravdu drahé pouhé vyspání a cesta přes celou Moravu. Tento hotel už nikdy více.
Tak na konec změna k lepšímu
Po dohadování přislíbeno vrácení peněz za nevyužitou masáž.
Ubytování
průměrně
(4,2/5)
Na úrovni
Strava a stravování
průměrně
(4,5/5)
Ucházející
Vybavení, služby a personál hotelu
průměrně
(4,2/5)
Nevyjítí vstříc zákazníkovi.
Změna: po dohadování nakonec uznána vina hotelu a přislíbeno vrácení peněz za nevybranou masáž. Tak doufám že tentokrát dohodu dodrží.
Sjezdovky, lyžařské tratě a vleky
průměrně
(3,7/5)
Nemohu hodnotit
Okolí hotelu
průměrně
(4,7/5)
Pěkné
Celkový dojem
průměrně
(4,2/5)
Zklamaní ?
Tento hotel nedoporučuji |
doporučuje 36 z 42 recenzentů |
Hotel je vhodný pro:
- Pro všechny věkové kategorie
Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.
« předchozí recenze hotelu
další recenze hotelu »
Komentáře
Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu
Obchodní podmínky
Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel),
si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým
mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky,
u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR,
poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru,
dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace.
Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří
a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.
Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má
práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas
Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.
Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení
a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek
https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/),
pakliže ještě není jeho zákazníkem.
Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a
zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.
Zájezdy.cz, a.s.