Kvalita pobytu výrazně klesla
Recenze hotelu Hotel Duo *** (Česko - Zlínský kraj - Horní Bečva)
Hodnocení: |
průměrně:
3,4/5
|
Autor: |
Host |
Vloženo: |
28. 12. 2021 |
Pobyt: |
prosinec 2021 |
Přečteno: |
144x |
Recenze se líbila: |
152
čtenářům |
Fotografie: |
0 |
Videa: |
0 |
Komentáře: |
0 |
V hotelu Duo jsme byli v minulosti spokojeni, ale vše se letos razantně změnilo. Připadá mi, že začalo období s názvem ‘’Je třeba začít šetřit’’. Chlad na pokojích - místo přikrývky a přímotopů, pouze omluva. Animátorka pro děti pouze jedna, takže když jde na záchod, tak jsou děti u bazénu a v sauně samy… kdyby se něco stalo, raději nemyslet. Nakonec animatorka onemocněla, takže ji neměl kdo zastoupit. Závěrem - kvalita šla výrazně dolů, ale cena roste… my po těchto zkušenostech příště zkusíme něco nového.
Ubytování
průměrně
(3,7/5)
Nízká teplota, letní peřiny. Řešení manažera - omluva
Strava a stravování
průměrně
(3,6/5)
Kvalita šla hodně dolů.
Vybavení, služby a personál hotelu
průměrně
(3,6/5)
Obsluha v restauraci byla výborná, ale manažer, který se pořád omlouval a problémy neřešil dojem zcela zkazil.
Sjezdovky, lyžařské tratě a vleky
průměrně
(3,2/5)
Okolí hotelu
průměrně
(4,3/5)
Celkový dojem
průměrně
(3,4/5)
Špatný - po posledních zkušenostech už nemůžu nikomu doporučit.
Tento hotel nedoporučuji |
doporučuje 23 z 41 recenzentů |
Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.
« předchozí recenze hotelu
další recenze hotelu »
Komentáře
Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu
Obchodní podmínky
Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel),
si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým
mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky,
u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR,
poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru,
dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace.
Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří
a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.
Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má
práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas
Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.
Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení
a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek
https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/),
pakliže ještě není jeho zákazníkem.
Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a
zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.
Zájezdy.cz, a.s.