Napsat recenzi

Recenze restaurace

Recenze hotelu Hotel Mlýnhotel *** (Česko - Vysočina - Vílanec)

Hodnocení:
průměrně: 2,7/5
Vloženo:
Pobyt: červen 2024
Přečteno: 5x
Recenze se líbila: 41 čtenářům
Fotografie: 0
Videa: 0
Komentáře: 0

Restauraci jsme si vybrali na oběd s dítětem kvůli terase a dětskému hřišti inzerované na jejich internetových stránkách. Po příchodu do restaurace nám nepříjemná servírka na slušný dotaz, zda můžeme jít na terasu, odpověděla pouze "Ne.", důvod nijak nerozváděla. Z okna bylo vidět, že na terase hosté sedí a místo tam ještě bylo. Usadili jsme se tedy dovnitř ke stolu, po cca 10ti minutách, kdy nás servírka cíleně ignorovala, obsloužila 2 stoly, které přišli až po nás (restaurace byla poloprázdná), jsme se zvedli a odešli. Takové chování nemáme zapotřebí. Při odchodu z restaurace jsem si ještě odskočila na wc, kde netekla voda (ani splachování, ani umyvadlo). Jak může fungovat hotelová kuchyně bez tekoucí vody, je mi záhadou?

Ubytování  průměrně (2,7/5)

Nemohu hodnotit, navštívili jsme pouze restauraci.

Strava a stravování  průměrně (3,3/5)

Pokud by nás někdo obsloužil, možná by jídlo dobré bylo, kdo ví?

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (2,8/5)

Arogantní, nepříjemná servírka

Celkový dojem  průměrně (2,7/5)

Nepříjemný personál.

Tento hotel nedoporučuji doporučuje 5
z 10 recenzentů

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »

Komentáře

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Vysočina - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání