Napsat recenzi

Nejhorší pobyt přes slevové portály

Recenze hotelu Hotel Zlatý Kříž (Česko - Vysočina - Třebíč)

Hodnocení:
průměrně: 2,2/5
Vloženo:
Pobyt: srpen 2016
Přečteno: 429x
Recenze se líbila: 468 čtenářům
Fotografie: 5
Videa: 0
Komentáře: 0
  • Bojler umístěný nad záchodem. Bojler umístěný nad záchodem.
  • Každodenní snídaně Každodenní snídaně
  • Kožená sedačka rozbitá, stáří ...x let Kožená sedačka rozbitá, stáří ...x let
  • pokoj..dvě palandy a jedna komoda pokoj..dvě palandy a jedna komoda
  • Sprchový kout, kdy zašupovací dvířka visela na jednou šroubku a nebyla použitelná Sprchový kout, kdy zašupovací dvířka visela na jednou šroubku a nebyla použitelná

Vybrali jsme tento hotel na základě dobrého umístění, dobré ceny a doporučení od lidí, kteří byli v tomto hotelu dva roky zpět a byli spokojeni. Po příjezdu do hotelu, který se nachází v centru města na náměstí, jsme na recepci dostali zhruba polovinu informací o chodu hotelu. Nejenže obdržených informací bylo málo, ale navíc se ještě den ode dne měnily. Při ubytování jsme zjistili, jak je pravidlem, že fotky uvedené na nabídce či fotky umístěné na webových stránkách hotelu neodpovídají realitě - viz. ubytování. Parkování před ( cca 6 míst pro osobní vozidlo) a za hotelem (cca 20 míst pro osobní vozidlo) opravdu nejsou dostačující pro obsazenost hotelu. Důsledkem je to, že pokud není místo před hotelem (na náměstí), kdy hotelový host dostane "parkovací kartu", musí parkovat za hotelem, kdy pro vstup je nutná "čipová karta", která se musí vždy při odjezdu a příjezdu vracet. Dostupnost této čipové karty je mizivá. Každý den, jak při odjezdu či příjezdu čipová karta není, protože jí někdo nevrátil a jejich počet je pouze jedna. Recepce má být dle uvedených informací otevřena každý den od 08:00 -20:00, kdy na recepci potkáte někoho max jednou za den a to je ještě štěstí. Celková organizace hotelu funguje tak, že zde pracuje několik lidí, kteří se na pracovních pozicích (recepční, servírka, provozní ...) neustále střídají a každý Vám řekne něco jiného ohledně organizace hotelu.

Ubytování  průměrně (2,2/5)

Ubytování absolutně neodpovídá fotkám a popisu, které jsou uvedené na nabídce k ubytování. Propálené povlečení, gumová prostěradla, ušní tyčinky v rámu oken, sklo pod komodou a o vybavení pokoje nemluvě. 5 dní a 4 noci, nikdo na vynesení koše, výměnu ručníků nebo cokoliv, co je potřeba. Navíc při sprchování vypadávala část sprchového koutu.

Strava a stravování  průměrně (2,2/5)

Snídaně - viz foto bylo největší překvapení pobytu. Zdejší snídaně = rohlíky, chleba, kostky tvrdého sýra Eidam, kousky rozbaleného plavajícího másla v míse se studenou vodou, marmeláda a největší gól je plechová dóza, ve které se každé ráno nacházela grilovaná cuketa a sekaná. Nápoje = káva, pouze jeden jediný čaj, a to černý, (většinou je horká voda plus sáčky na výběr), plus hotová zředěná šťáva (ta nejlevnější, podotýkám)

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (2,2/5)

Personál hotelu neochotný až drzý. Při jakémkoliv požadavku či přání hosta hotelu byl personál neochotný a namítl, aby si host vše zařídil sám. Pouze jedna starší paní na nás byla příjemná a poslední den nastoupila servírka, která věděla co má dělat. Jediné plus hotelu je střešní restaurace a vyhlídka na celé starobylé centrum.

Okolí hotelu  průměrně (3,8/5)

Hotel leží v centru města, samotné město Třebíč je moc krásné. V termínu, ve kterém jsme navštívili hotel, se zde konaly židovské slavnosti a město tímto ožilo.

Celkový dojem  průměrně (2,2/5)

Tento hotel bych určitě nedoporučil a určitě mne nepřesvědčil pro další návštěvu.

Tento hotel nedoporučuji doporučuje 14
z 59 recenzentů

Hotel je vhodný pro:

  • Pro mládež

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »

Komentáře

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Vysočina - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání