poděkování
Recenze hotelu Grand Hotel **** (Česko - Vysočina - Třebíč)
Hodnocení: |
průměrně:
2,8/5
|
Autor: |
Jirka z Lovosic |
Vloženo: |
4. 10. 2015 |
Pobyt: |
říjen 2015 |
Přečteno: |
154x |
Recenze se líbila: |
482
čtenářům |
Fotografie: |
0 |
Videa: |
0 |
Komentáře: |
2 |
Byli jsme zde na prodlouženém víkendovém pobytu a byli jsme opravdu spokojeni.Jak slečna recepční, tak i číšník a obě slečny servírky byli velice sympatičtí, ochotní a dokázali vytvořit bezvadnou pohodu. I ubytování a strava byli na velmi dobré úrovni.Za to vše děkujeme a pobyt v Grand hotelu v Třebíči všem doporučujeme.
Ubytování
průměrně
(2,9/5)
velice dobré
Strava a stravování
průměrně
(2,6/5)
perfektní
Vybavení, služby a personál hotelu
průměrně
(3/5)
na vysoké úrovni
Okolí hotelu
průměrně
(4/5)
krásné proszředí v historickém městě
Celkový dojem
průměrně
(2,8/5)
príma, doporučuji všem
Tento hotel bych doporučil(a) svým nejlepším kamarádům |
doporučuje 55 z 123 recenzentů |
Hotel je vhodný pro:
- Pro všechny věkové kategorie
- Pro starší a méně pohyblivé osoby
- Pro rodiny s dětmi
- Pro osoby toužící po klidu a odpočinku
Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.
« předchozí recenze hotelu
další recenze hotelu »
Komentáře
Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu
Obchodní podmínky
Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel),
si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým
mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky,
u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR,
poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru,
dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace.
Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří
a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.
Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má
práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas
Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.
Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení
a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek
https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/),
pakliže ještě není jeho zákazníkem.
Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a
zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.
Zájezdy.cz, a.s.
SoptikB: Ironie? - 6. 10. 2015 16:56
Jako pokus o ironii popisu stavu z počátku října 2015 je to napsáno velmi dobře, pokud je to myšleno vážně jako popis reality, tak nevím, nevím...(:-(( reagovatHonza K.: Re: Ironie? - 15. 10. 2015 17:17
Klasická recenze majitele hotelu. Velmi dobré...perfektní...na vysoké úrovni. Když byl tento "host" tak strašně spokojen,proč nikdy nikdy neuvede, co že se mu tak strašně líbilo?At popíše jakou měl "bohatou snídani"...jaká byla "romantická večeře"...jak byl "luxusně ubytován " v pokoji (který je jen na fotce, v hotelu vůbec není). Nikdy se v takových recenzích nedočkáte podrobného popisu....těžko popsat reálně něco, co neexistuje. reagovat