Napsat recenzi

pobyt v Grand hotelu v Třebíči

Recenze hotelu Grand Hotel **** (Česko - Vysočina - Třebíč)

Hodnocení:
průměrně: 2,8/5
Vloženo:
Pobyt: říjen 2012
Přečteno: 448x
Recenze se líbila: 538 čtenářům
Fotografie: 0
Videa: 0
Komentáře: 0

Hrůzaaaa, jídlo strašné, personál neochotný, ubytování neodpovídá **** hotelu. Rozhodně nedoporučujeme navštívit!!! :(

Ubytování  průměrně (2,9/5)

Vybavení pokoje starší, chybí minibar či chladnička, hluk z ulice.

Strava a stravování  průměrně (2,6/5)

První den byla večeře otřesná, tj. pangasius nechutný, smradlavý, druhé jídlo kuřecí plátek s hranolkama, kuře bez chuti, hranolky mastné, byly cítit po přepáleném oleji. Značná neochota připravit vegetariánské jídlo a sdělit, z čeho se daná polévka skládá a zda neobsahuje kusy masa. Po příchodu na snídani nebylo k dispozici téměř žádné jídlo, na požádání bylo až po delší době částečně doplněno. Potraviny byly nekvalitní, divné chuti. Děsíme se dnešní večeře o třech chodech!!!

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (3/5)

Vybavení - žádný komfort, služby nedostačující, velká neochota a arogance personálu.

Okolí hotelu  průměrně (4/5)

Hezké, ale poměrně rušná silnice.

Celkový dojem  průměrně (2,8/5)

Rozhodně nedoporučujeme k pobytu, nikdy více, cena neodpovídá nabízeným službám!!!

Tento hotel nedoporučuji doporučuje 55
z 123 recenzentů

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »

Komentáře

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Vysočina - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání