peklo na talíři
Recenze hotelu Grand Hotel **** (Česko - Vysočina - Třebíč)
Hodnocení: |
průměrně:
2,8/5
|
Autor: |
Leny Am. |
Vloženo: |
22. 4. 2014 |
Pobyt: |
duben 2014 |
Přečteno: |
395x |
Recenze se líbila: |
486
čtenářům |
Fotografie: |
0 |
Videa: |
0 |
Komentáře: |
0 |
Strávili jsme zde s přáteli víkend a již nikdy více. Tento hotel zcela určitě nesplňuje kvalitu hotelu se 4 hvězdami. Bavit a stravovat, přesto že jsme měli polopenzi, jsme chodili jinam. Strava katastrofální.
Ubytování
průměrně
(2,9/5)
Roztrhané, naštěstí čisté ručníky. Snad papírové stěny mezi pokoji. Z vedlejšího pokoje bylo slyšet každé slovo.
Strava a stravování
průměrně
(2,6/5)
Nic podobného jsme nezažili ani v obyčejné horské chatě, natož v hotelu se 4 hvězdami. Peklo na talíři. Umazat minimálně 2 hvězdy. Pozitivní recenze zde mohou psát zřejmě jen lidé, co nikdy nenavštívili hotel se 4 hvězdami a nezažili služby a kuchyň 4hvězdičkového hotelu.
Vybavení, služby a personál hotelu
průměrně
(3/5)
Jediné co bylo fajn, byl bazén a bowling. Personál? Do hotelu se dvěma hvězdami snad dostačující. Jinak žádná sláva.
Okolí hotelu
průměrně
(4/5)
Hezká procházka kolem řeky.
Celkový dojem
průměrně
(2,8/5)
Nikdy více! Snad už se nám nepodaří, na nic podobného při našich výletech narazit! Naštěstí okolí a okolní restaurace tento náš pobyt zpříjemnily.
Tento hotel nedoporučuji |
doporučuje 55 z 123 recenzentů |
Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.
« předchozí recenze hotelu
další recenze hotelu »
Komentáře
Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu
Obchodní podmínky
Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel),
si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým
mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky,
u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR,
poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru,
dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace.
Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří
a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.
Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má
práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas
Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.
Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení
a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek
https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/),
pakliže ještě není jeho zákazníkem.
Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a
zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.
Zájezdy.cz, a.s.