Napsat recenzi

Klamání zákazníků - nesplňuje 4****

Recenze hotelu Grand Hotel **** (Česko - Vysočina - Třebíč)

Hodnocení:
průměrně: 2,8/5
Vloženo:
Pobyt: březen 2014
Přečteno: 357x
Recenze se líbila: 494 čtenářům
Fotografie: 0
Videa: 0
Komentáře: 1

Očekávali jsme úroveň 4**** hotelu, vedení zřejmě nazná jednotnou klasifikaci nebo záměrně klame hosty. Počet hvězdiček se nestanovuje tím, že si je dá majitel do vývěsního štítu a do loga, ale splněním povinných kriterií i úrovní služeb.. V tomto ohledu hotel zklamal, zařadil bych ho o třídu níž.

Ubytování  průměrně (2,9/5)

Ochotný personál na recepci mi na mé přání nabídl místo dvoulůžkového pokoje s oddělenými postelemi a výhledem na nepořádek za hotelem apartmá s výřivou vanou, za což jsem připlatil 500,- Kč za každou noc. Apartmá bylo čisté, nemělo však oddělenou lůžkovou část, k sezení byly pouze dvě nepohodlné židle - jedna u psacího stolu a druhá volně v prostoru bez stolku.. Vyhlídka z okna pouze na černou střechu kuchyně a restaurace, TV sice s větší obrazovkou, ale malou nabídkou programů a velmi špatnou kvalitou obrazu. Pokoj ( i celý hotel) nepříjemně přetopený i při vypnutém radiátoru. O to víc scházel minibar (lednička), který je pro 4**** hotel předepsaný (tak jako rozhlas, který také nebyl).Alespoň jsme nepotřebovali rezervní deku, která je také povinná. Koupelna velká, čistá, ale velmi schází jakákoliv polička u umyvadla. Sprchový kout jen tobtížně zavíratelný, vana bez možnosti regulace výřivky. Potěšila výměna ručníků a osušek každý den. Trezor sice byl, ale nefunkční, zrcadlo na chodbě nebylo. Scházelo více základních informačních materiálů, psací potřeby.

Strava a stravování  průměrně (2,6/5)

Snídaňový bufet neurazil, ale ani nepotěšil. To i v mnoha 3*** zařízeních bývá kvalitnější. Několik druhů čajů, ale pouze jeden druh kávy z automatu, nabídka džusů nahrazena jedním druhem sladké vody. Teplý bufet pouze párky, kousky klobásy a přesmažená ztvrdlá volská oka, studený bufet pouze z levnějších surovin ( jeden měkký a jeden suchý salám, tavené sýry, paštiky a džemy. Absence čehokoliv sladkého - koláčky, řezy, bábovka.....

První večeře - stoly bez mimálního aranžmá (pouze ubrus a solnička). Polévka těžko definované chuti (snad kuřecí vývar?) hlavní jídlo servírované jako v závodní jídelně a s velkými pochybnostmi o deklarované váze masa.

Druhá večeře - "romantická" byla vylepšena o prostírání a zapálené svíčky. Nabídka i kvalita jídla průměrná, opět pochybnosti o váze nepříliš měkkého masa, naopak chutný dezert - palačinka s horkým ovocem. Podle zkušenosti mají okolní restaurace mnohem kvalitnější kuchaře.

Doporučené víno dobré - pouze tady odpovídala cena 4**** ( 23 Kč/ 1 dc rozlévaného vína). Zarazilo mne, že v restauraci 4**** hotelu nejsou schopni připravit tureckou kávu!

Nečekal jsem obsluhu ve stejnokrojích, (běžné v této úrovni), ale díky civilnímu oblečení působila jako řadoví hosté.

Celkově hodnotím stravu a stravování jako stinnou stránku hotelu.

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (3/5)

Pozitivní je možnost neomezeného vstupu do bazénu s tryskami i protiproudem. Voda sice nebyla slaná, jak je deklarováno, ale byla příjemně teplá. V bazénu jsme byli sami, tak nevadily schzázející dveře do pánské šatny a sprchy.

Na recepci scházely běžné propagační materiály o zajímavostech města a okolí. Recepční však byly velmi příjemné a ochotné, ty jediné splňovaly úroveň 4****.

Okolí hotelu  průměrně (4/5)

Když pominu venkovní dojem hotelu ( oprýskané reklamní panely, umístění hlavního vchodu na konci tmavého průjezdu, nechutný nepořádek na uzavřeném parkovišti), tak poloha splňovala deklarovanou polohu v centru města. Množství obchůdků, restaurací a cukráren a blízkost památek UNESCO (domy, židovská čtvrť, židovský hřbitov, bazilika...) jsou velkým kladem tohoto hotelu, což vylepšilo celkový dojem z tří dnů strávených v tomto městě.

Celkový dojem  průměrně (2,8/5)

Poznat Třebíč s krásnými památkami je pěkný zážitek, pokažený je dojmem z pobytu v tomto ubytovacím zařízení, které se honosí názvem Grand hotel 4****.

Tento hotel nedoporučuji doporučuje 55
z 123 recenzentů

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »

Komentáře

Jiří Chytil: Plně se ztotožňuji s touto recenzí - 22. 4. 2014 15:17

Musím plně souhlasit s negativní recenzí hotelu, ve kterém jsme absolvovali třídenní velikonoční pobyt. Na snídani nebyl ani jeden kousek zeleniny a hlavní jídlo při romantické večeři naprosto nesplňovalo popis v jídelním lístku. Sprchový kout na pokoji měl nefunční přepínač jednotlivých poloh, takže než jsme ho přesvědčili co chceme, tak jsme byli mokří i tam co jsme nechtěli!! U bazénu sprcha se špatným odtokem vody, zato kolem bazénu bylo vody víc než dost. Všudepřítomné vedro popisované v recenzi, dokonale nahrazovalo pocit sauny. Recepční příjemné. reagovat
Přidat komentář

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Vysočina - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání