Klamání zákazníků - nesplňuje 4****
Recenze hotelu Grand Hotel **** (Česko - Vysočina - Třebíč)
Hodnocení: | |
---|---|
Autor: | Zdeněk |
Vloženo: | 10. 3. 2014 |
Pobyt: | březen 2014 |
Přečteno: | 357x |
Recenze se líbila: | 494 čtenářům |
Fotografie: | 0 |
Videa: | 0 |
Komentáře: | 1 |
Očekávali jsme úroveň 4**** hotelu, vedení zřejmě nazná jednotnou klasifikaci nebo záměrně klame hosty. Počet hvězdiček se nestanovuje tím, že si je dá majitel do vývěsního štítu a do loga, ale splněním povinných kriterií i úrovní služeb.. V tomto ohledu hotel zklamal, zařadil bych ho o třídu níž.
Ubytování
Ochotný personál na recepci mi na mé přání nabídl místo dvoulůžkového pokoje s oddělenými postelemi a výhledem na nepořádek za hotelem apartmá s výřivou vanou, za což jsem připlatil 500,- Kč za každou noc. Apartmá bylo čisté, nemělo však oddělenou lůžkovou část, k sezení byly pouze dvě nepohodlné židle - jedna u psacího stolu a druhá volně v prostoru bez stolku.. Vyhlídka z okna pouze na černou střechu kuchyně a restaurace, TV sice s větší obrazovkou, ale malou nabídkou programů a velmi špatnou kvalitou obrazu. Pokoj ( i celý hotel) nepříjemně přetopený i při vypnutém radiátoru. O to víc scházel minibar (lednička), který je pro 4**** hotel předepsaný (tak jako rozhlas, který také nebyl).Alespoň jsme nepotřebovali rezervní deku, která je také povinná. Koupelna velká, čistá, ale velmi schází jakákoliv polička u umyvadla. Sprchový kout jen tobtížně zavíratelný, vana bez možnosti regulace výřivky. Potěšila výměna ručníků a osušek každý den. Trezor sice byl, ale nefunkční, zrcadlo na chodbě nebylo. Scházelo více základních informačních materiálů, psací potřeby.
Strava a stravování
Snídaňový bufet neurazil, ale ani nepotěšil. To i v mnoha 3*** zařízeních bývá kvalitnější. Několik druhů čajů, ale pouze jeden druh kávy z automatu, nabídka džusů nahrazena jedním druhem sladké vody. Teplý bufet pouze párky, kousky klobásy a přesmažená ztvrdlá volská oka, studený bufet pouze z levnějších surovin ( jeden měkký a jeden suchý salám, tavené sýry, paštiky a džemy. Absence čehokoliv sladkého - koláčky, řezy, bábovka.....
První večeře - stoly bez mimálního aranžmá (pouze ubrus a solnička). Polévka těžko definované chuti (snad kuřecí vývar?) hlavní jídlo servírované jako v závodní jídelně a s velkými pochybnostmi o deklarované váze masa.
Druhá večeře - "romantická" byla vylepšena o prostírání a zapálené svíčky. Nabídka i kvalita jídla průměrná, opět pochybnosti o váze nepříliš měkkého masa, naopak chutný dezert - palačinka s horkým ovocem. Podle zkušenosti mají okolní restaurace mnohem kvalitnější kuchaře.
Doporučené víno dobré - pouze tady odpovídala cena 4**** ( 23 Kč/ 1 dc rozlévaného vína). Zarazilo mne, že v restauraci 4**** hotelu nejsou schopni připravit tureckou kávu!
Nečekal jsem obsluhu ve stejnokrojích, (běžné v této úrovni), ale díky civilnímu oblečení působila jako řadoví hosté.
Celkově hodnotím stravu a stravování jako stinnou stránku hotelu.
Vybavení, služby a personál hotelu
Pozitivní je možnost neomezeného vstupu do bazénu s tryskami i protiproudem. Voda sice nebyla slaná, jak je deklarováno, ale byla příjemně teplá. V bazénu jsme byli sami, tak nevadily schzázející dveře do pánské šatny a sprchy.
Na recepci scházely běžné propagační materiály o zajímavostech města a okolí. Recepční však byly velmi příjemné a ochotné, ty jediné splňovaly úroveň 4****.
Okolí hotelu
Když pominu venkovní dojem hotelu ( oprýskané reklamní panely, umístění hlavního vchodu na konci tmavého průjezdu, nechutný nepořádek na uzavřeném parkovišti), tak poloha splňovala deklarovanou polohu v centru města. Množství obchůdků, restaurací a cukráren a blízkost památek UNESCO (domy, židovská čtvrť, židovský hřbitov, bazilika...) jsou velkým kladem tohoto hotelu, což vylepšilo celkový dojem z tří dnů strávených v tomto městě.
Celkový dojem
Poznat Třebíč s krásnými památkami je pěkný zážitek, pokažený je dojmem z pobytu v tomto ubytovacím zařízení, které se honosí názvem Grand hotel 4****.
Tento hotel nedoporučuji | doporučuje 55 z 123 recenzentů |
Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.
« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »
Jiří Chytil: Plně se ztotožňuji s touto recenzí - 22. 4. 2014 15:17
Musím plně souhlasit s negativní recenzí hotelu, ve kterém jsme absolvovali třídenní velikonoční pobyt. Na snídani nebyl ani jeden kousek zeleniny a hlavní jídlo při romantické večeři naprosto nesplňovalo popis v jídelním lístku. Sprchový kout na pokoji měl nefunční přepínač jednotlivých poloh, takže než jsme ho přesvědčili co chceme, tak jsme byli mokří i tam co jsme nechtěli!! U bazénu sprcha se špatným odtokem vody, zato kolem bazénu bylo vody víc než dost. Všudepřítomné vedro popisované v recenzi, dokonale nahrazovalo pocit sauny. Recepční příjemné. reagovat