Velká nespokojenost s číšníkem, chtěl nás okrást!!!!
Recenze hotelu Hotel U Černého Orla (Česko - Vysočina - Telč)
Hodnocení: |
průměrně:
2,9/5
|
Autor: |
PetraTomková |
Vloženo: |
18. 3. 2023 |
Pobyt: |
březen 2023 |
Přečteno: |
83x |
Recenze se líbila: |
110
čtenářům |
Fotografie: |
0 |
Videa: |
0 |
Komentáře: |
0 |
V sobotu 18.3.2923 v 12:00 jsme zašli na prezentované menu. Objednali, čekali. Polévku nám nedomesli, prý to v kuchyni spletli. Dobrá, říkali jsme si. Polévku nedomesli vůbec. Při placení nám číšník v kostkované košili donesl účet, dvojnásobný než za dvě jídla a malinové limonády. Ohradili jsme se, že jsme si objednali menu a to něm donesli a bez polévky!!!. Arogantně nám sdělil, že mu, které stále bylo vystavené venku před restaurací a i v jídelním lístku došlo a tak nám účtuje plnou cenu obědů. Jen jsme lapali po dechu. Zaplatili jsme a číšník nás vyloženě vyhodil z dveří.
Opravdu se jmenované restauraci vyhněte!!!
NELZE platit kartou!!!!!
Ubytování
průměrně
(2,8/5)
V restauraci zima, špína na stolech
Strava a stravování
průměrně
(3/5)
Jídlo chutné
Vybavení, služby a personál hotelu
průměrně
(2,8/5)
Arogantní, neúslužný číšník
V současné době zde nemá co dělat.
Celkový dojem
průměrně
(2,9/5)
Vyhněte se restauraci obloukem.
Tento hotel nedoporučuji |
doporučuje 19 z 47 recenzentů |
Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.
« předchozí recenze hotelu
další recenze hotelu »
Komentáře
Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu
Obchodní podmínky
Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel),
si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým
mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky,
u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR,
poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru,
dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace.
Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří
a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.
Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má
práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas
Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.
Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení
a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek
https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/),
pakliže ještě není jeho zákazníkem.
Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a
zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.
Zájezdy.cz, a.s.