zážitek z letního pobytu
Recenze hotelu OREA Hotel Devět skal *** (Česko - Vysočina - Sněžné)
Hodnocení: |
průměrně:
3,5/5
|
Autor: |
Mariam |
Vloženo: |
27. 8. 2022 |
Pobyt: |
srpen 2022 |
Přečteno: |
98x |
Recenze se líbila: |
116
čtenářům |
Fotografie: |
0 |
Videa: |
0 |
Komentáře: |
0 |
Velké zklamání, při příjezdu ubytování 2+3děti /9,11,15let/ pokoje ve dvou patrech a
to prosím při rezervaci a 100%platbě před 3měsíci - podmínka pokojů vedle sebe.
Nevím, zda to byla pomsta nebo dárek rodině, totální selhání pracovníků v hotelu, kteří
hledali jen a jen výmluvy proč ?!?
Ubytování
průměrně
(3,6/5)
Shrnuto výši. Zmařený 5denní pobyt. |To se jim povedlo na 100%.
Strava a stravování
průměrně
(3,8/5)
Strava nemůže cokoli změnit.
Vybavení, služby a personál hotelu
průměrně
(3,4/5)
Doporučovala bych majitelům udělat pořádek na balkonech. /drátěné zábrany/ .Vlaštovčí výkaly a trus znepříjemňují hostům pobyt a už vůbec pohledově odrazuje návštěvníky
od strávení pobytu v tomto hotelu.
Okolí hotelu
průměrně
(4,4/5)
Místo okrasných keřů před hotelem zkrášlují záhony drobné kamínky, pohledově
nehezké a velmi jednoduché a jednotvárné, nic neříkajíc.
Celkový dojem
průměrně
(3,5/5)
Zklamání obrovské !
Tento hotel nedoporučuji |
doporučuje 18 z 29 recenzentů |
Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.
« předchozí recenze hotelu
další recenze hotelu »
Komentáře
Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu
Obchodní podmínky
Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel),
si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým
mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky,
u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR,
poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru,
dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace.
Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří
a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.
Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má
práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas
Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.
Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení
a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek
https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/),
pakliže ještě není jeho zákazníkem.
Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a
zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.
Zájezdy.cz, a.s.