Katastrofa na útěku
Recenze hotelu Hotel Medlov (Česko - Vysočina - Nové Město na Moravě)
Hodnocení: |
průměrně:
2,9/5
|
Autor: |
Barbora Novakova |
Vloženo: |
26. 8. 2020 |
Pobyt: |
srpen 2020 |
Přečteno: |
159x |
Recenze se líbila: |
214
čtenářům |
Fotografie: |
0 |
Videa: |
0 |
Komentáře: |
0 |
Hotel je velmi retro, ale bohužel vybavení jako v roce založení.
Ubytování
průměrně
(2,9/5)
Pokoje čisté, nábytek velmi starý, občas to vypadá, že na vás chce vyskočit i okno.
Strava a stravování
průměrně
(3,3/5)
Velmi bildné. Fronty na jídlo jako v přeplněné školní jídelně, výběr ze dvou jídel- ani jedno nebylo zcela dochucené. Snídaně formou bufetu,
Pouze nádobí špinavé, oprýskané
Vybavení, služby a personál hotelu
průměrně
(2,9/5)
Kávovar přestal fungovat po třech kávách- k radosti personálu, nemusel nic dělat. Obsluha velmi pomalá, neochotná.
Okolí hotelu
průměrně
(4,4/5)
Do okolí nestačil majitel hotelu zasáhnout. Příroda pěkná.
Celkový dojem
průměrně
(2,9/5)
Katastrofa
Tento hotel nedoporučuji |
doporučuje 36 z 71 recenzentů |
Hotel je vhodný pro:
Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.
« předchozí recenze hotelu
další recenze hotelu »
Komentáře
Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu
Obchodní podmínky
Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel),
si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým
mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky,
u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR,
poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru,
dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace.
Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří
a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.
Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má
práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas
Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.
Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení
a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek
https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/),
pakliže ještě není jeho zákazníkem.
Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a
zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.
Zájezdy.cz, a.s.